| کد خبر: 247071 |

تامین منابع مالی راه آهن خرم آباد از محل تهاتر نفت

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان این مطلب که مشکل مالی پروژه راه‎ آهن لرستان حل شده، گفت: با این وجود این پروژه اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیاردی می‌خواهد که با تمدید سه ساله باید به منبع مالی مطمئنی وصل شود.

تین نیوز

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان این مطلب که مشکل مالی پروژه راه‎ آهن لرستان حل شده، گفت: با این وجود این پروژه اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیاردی می‌خواهد که با تمدید سه ساله باید به منبع مالی مطمئنی وصل شود.

 

به گزارش تین نیوز، محمدرضا رحمانی با پیچیده ترین پروژه ریلی خواندن راه آهن دورود - خرم آباد- اندیمشک ، گفت: این پروژه به تامین مالی نیاز دارد و با همت مسوولان امید می‌رود در دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری از این پروژه شویم.
 
رحمانی با بیان این مطلب که با جدیتی که در استاندار لرستان و معاونت عمرانی ایشان برای آغاز مجدد پروژه دیدم یقین یافتم این پروژه محقق می‌شود؛ اظهار داشت: علی رغم اینکه هلدینگ راه و شهرسازی یک سهم ۴۰ درصدی از بحث راه آهن در کل کشور دارد، اما احاطه خوبی بر محورهای مواصلاتی کشور دارد و باور پذیر نبود که به این زودی این محور ریلی در اولویت راه و شهرسازی قرار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه امروز این پروژه با دستور ویژه رئیس جمهور و تلاش وزیر راه مجدداً آغاز می‌شود، تصریح کرد: مأموریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) رسالت اجرای پروژه است، مأموریت پیمانکاری نیست و در اقصی نقاط کشور هم دارد با همه مضیقه‌های موجود و تنگناهای مالی کار را انجام می‌دهد و پروژه‌ها را پیش می‌برد.
 
مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ، افزود: مشکل قراردادی پروژه حل شده و در بحث تخصیص بودجه هم از محل تهاتر نفت منابع تأمین شده است.
 
رحمانی با بیان این مطلب که اجرای این پروژه ریلی اعتبار ۴۵۰۰ میلیاردی می‌خواهد، افزود: با احتساب عددهای موجود و تمدیدهای سه ساله نیاز است پروژه به یک منبع مالی مطمئن وصل شود که ‬همه مسئولان در این راستا هم نظر هستند و مجلس نیز قول پیش بینی اعتبار لازم را داده است و خواسته ما از همه مسئولین این است که کمک کنند پروژه دیگر متوقف نشود و در همین دولت شاهد افتتاح آن باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه از نظر اجرای پروژه مشکلی نداریم، گفت: علی رغم پیچیدگی‌های خاص پروژه مانند 55 کیلومتر تونل‌های منحصر به فرد آن مشکلی در اجرا نداریم.
 
مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) یادآور شد: اجرای کامل پروژه منوط به بحث تأمین مالی است.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    از کی تا حالا پیمانکار راه آهن دلال فروش نفت شده؟