| کد خبر: 246980 |

راه اندازی آسانسور برخی ایستگاه‌ های افتتاح شده مترو تهران

شرکت مترو تهران اعلام کرد: برخی آسانسور های نصب شده در ایستگاه‌ های شبکه مترو پایتخت به‌ زودی راه اندازی می‌ شود.

تین نیوز

به موجب تلاش های صورت گرفته و اخذ تاییدیه از اداره استاندارد استان تهران، برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه های شبکه مترو پایتخت بزودی راه اندازی خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) پیرو بازدید ناظران بازرسی اداره استاندارد استان تهران از آسانسور ایستگاه اقدسیه و رفع ایرادات مورد نظر ایشان، تاییدیه آسانسور این ایستگاه در سامانه مربوطه ثبت و راه اندازی آن آغاز شد.

در همین زمینه بازدیدهای میدانی از آسانسورهای سایر ایستگاه های بهره برداری شده قبلی نیز به نوبت در دستور کار نمایندگان اداره استاندارد قرار داشته و به نظر می رسد ایستگاه های استاد معین، آزادگان، حبیب ا...، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و نمایشگاه شهر آفتاب بزودی تعیین تکلیف شوند.

گفتنی است علیرغم وجود 180 دستگاه آسانسور فعال در خطوط 1، 2 و 5 شبکه مترو تهران که همگی در حال سرویس دهی هستند، حدود 100 دستگاه آسانسور در خطوط 3 ،4 ،6 و 7 به دلیل عدم صدور تاییدیه اداره استاندارد که معیارهای خاص خود را برای بهره برداری از آسانسورها دارد، بلااستفاده مانده و تلاش برای رسیدن به نقطه نظر مشترک کارشناسان اداره استاندارد و شرکت مترو تهران با برگزاری جلسات هفتگی ادامه دارد. این در حالی است که هر آسانسور به قیمت امروز حداقل یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه خرید، نصب و راه اندازی برای شرکت مترو در بردارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.