| کد خبر: 246979 |

اخذ مجوز تخصیص ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزادراه مراغه - هشترود

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز تخصیص ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزادراه مراغه هشترود داد.

تین نیوز

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز تخصیص ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزاد راه مراغه هشترود داد.

به گزارش تین نیوز، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز تخصیص ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزاد راه مراغه -هشترود داد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: تکمیل آزادراه مراغه - هشترود برای سهولت تردد و جلوگیری از تلفات و خسارات تحمیلی جاده حادثه خیر فعلی مراغه هشترود یکی از مطالبات و آرزو های دیرینه مردم شریف مراغه و جنوب استان آذربایجان شرقی بود که با اعتبارات قطره چکانی عملاً امکان آن وجود نداشت فلذا در همین راستا استفاده از ظرفیت ماده پنجاه و شش قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از حدود یکسال گذشته در دستور کار قرار گرفت که به لطف و عنایت خداوند متعال زحمات و پیگیری های یکساله منجر به نتیجه شد، امروز بالاخره سازمان برنامه و بودجه زیر بار مطالبه به حق مردم شریف جنوب استان آذربایجان شرقی رفته و ضمانت نامه چهار صد میلیارد تومان اعتبار ماده ۵۶ را صادر نمود.

وی افزود:صمیمانه قدردان زحمات و تلاش های همه همکاران عزیز از جمله رضا تقی پور نماینده مردم تهران، سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و قره آغاج، معاون اعتبارات بانک ملی، مسئول پیگیری پروژه آزاد راه مراغه هشترود و همه عزیزانی که به هر نحوی در امر خطیر مشارکت داشتند بوده و از دعای خیر مردم عزیز برای موفقیت در پیشبرد پروژه مهم آزاد راه مراغه - هشترود تشکر می کنم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.