| کد خبر: 246909 |

◄ پیشنهاد استفاده از رانندگان بازنشسته بخش مسافری به جای رانندگان بخش کالا

نامه ای از رئیس پلیس راه راهور فراجا منتشر شد که طی آن سردار حسن مومنی تاکید کرده بود از رانندگان عمومی بخش حمل کالا برای کمک به رانندگان بخش مسافری در جابجایی زائران اربعین استفاده شود.

تین نیوز

یک راننده بازنشسته اتوبوس از مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  و پلیس راهور خواست با توجه به استقبال مردم از سفرهای اربعین و به دلیل حساس بودن نقل و  انتقال‌ زائران با ناوگان عمومی و کمبود رانندگان حرفه‌ ای بخش مسافربری، با نادیده گرفتن غیر فعال بودن کارت هوشمند رانندگان بازنشسته که همگی با تجربه‌ می‌باشند، برای سهولت در امر جابجایی زائران، از رانندگان بازنشسته دعوت به همکاری گردد.

به گزارش تین نیوز، حسین فرجی این درخواست را در شبکه های اجتماعی و پس از آن بیان کرد که نامه ای از رئیس پلیس راه راهور فراجا منتشر شد که طی آن سردار حسن مومنی تاکید کرده بود از رانندگان عمومی بخش حمل کالا برای کمک به رانندگان بخش مسافری در جابجایی زائران اربعین استفاده شود.

فرجی گفت: به هیچ عنوان نمی توان جایگاه راننده کامیون و اتوبوس را یکی کرد، رانندگان بازنشسته اتوبوس بهتر می‌توانند در زمینه جابجایی زائران خدمات رسانی کنند و هیچ مالکی، اتوبوس‌ خود را در اختیار راننده ای که با اتوبوس کار نکرده است، قرار نمی دهد.

 

او افزود: راننده کامیون و اتوبوس از هم متمایز هستند، در غیر این کارت هوشمند مسافربری و کارت هوشمند باری را از هم جدا نمی کردند.

نامه پلیس راه
متن نامه بکارگیری راندنگان بخش کالا در بخش مسافری
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن رجبی رئیس انجمن صنفی رانندگان شهريار وملارد 0 0

    سلام پیشنهاد آقای حسین فرجی بجا و از خیلی جهات فنی اساسی میباشد به هیچ عنوان رانندگان بخش بار کالا نمی توانند همچون رانندگان بخش مسافر در خدمات رسانی وامنیت جاده ومسافر را تضمین کنند جای تعجب دارد که رئیس کل راهنمایی ورانندگی راهور چنین بخش نا مه ای را صادر نمودن که برای پر کردن کمبود رانندگان جهت خدمت رسانی بخصوص در این ماه عزیز اربعین حسینی از رانندگان بار کالا استفاده شود در صورتیکه رانندگان بازنشسته بخش مسافر اکثر آنها از توانایی های بالاتر از رانندگان بخش بار کالا دارند