| کد خبر: 246904 |

◄ روابط مبهم شورای فنی مناطق آزاد با پیمانکار پروژه بهسازی فرودگاه کنارک

مبانی قانونی شورای فنی مناطق آزاد چه بود؟ نقش شورای فنی مناطق آزاد چه بود و چه عواملی بر تصمیمات عجیب آن شورا دخیل بود؟

تین نیوز

به تازگی نامه دو سال پیش مهدی رعیتی مدیر اسبق فنی، زیربنایی و محیط زیست دبیرخانه مناطق آزاد در شبکه های اجتماعی باز نشر شده و یکی از کاربران مدعی صدور دستورات بودار توسط این مدیر اسبق شده است.

به گزارش تین نیوز، این نامه که تصویر آن پیوست شده،  مربوط به تاریخ 18 تیر ماه 1399  بوده که با امضای مهدی رعیتی مدیر وقت فنی، زیربنایی و محیط زیست شواری عالی مناطق آزاد و تجاری به معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار نوشته شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: موضوع درخواست بررسی و تصویب افزایش مقادیر بالاتر از 25 درصد پروژه بهسازی سالن مسافری فرودگاه کنارک و کار اضافی انجام شده، در جلسه مورخ 11/3/1399 شورای فنی مناطق آزاد مطرح شد.

در ادامه این نامه تاکید شده است: با توجه به دفاعیات مشاور پروژه و سازمان منطقه آزاد چابهار، با درخواست شرکت صید صنعتی چابهار مبنی بر افزایش مبلغ قرارداد بهسازی فرودگاه کنارک موافقت گردید و ادامه فعالیت با رعایت کلیه موازین قانونی بلا مانع است.

اکنون یک کاربر شبکه های اجتماعی در مورد این نامه سوالاتی مطرح کرده و پرسیده است: آقای رعیتی، مبانی قانونی شورای فنی مناطق آزاد چه بود؟ نقش شورای فنی مناطق آزاد چه بود و چه عواملی بر تصمیمات  عجیب آن شورا دخیل بود؟ کدام قانون به شما اجازه داده دستور افزایش مقادیر بالای ۲۵ درصد را داد؟ نقش و رابطه این شورا با پیمانکاران چه بود؟ آقای رعیتی چه بلایی بر اساس تصمیمات بودار شما بر منطقه آزاد چابهار آمده است. آقای رعیتی آیا دستورات مسئله دار شما علت گرفتارهای امروز آقای کردی نیست؟

نامه رعیتی
تصویر نامه مهدی رعیتی در مورد بهسازی فرودگاه کنارک
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: https://t.me/manateghazad1401

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.