| کد خبر: 246847 |

بررسی افزایش اتوبوس ها با نوسازی و بازسازی آنها برای مهر ماه

پنجمین جلسه قرارگاه توسعه حمل ونقل عمومی و پاک برگزار شد.

تین نیوز

پنجمین جلسه قرارگاه توسعه حمل ونقل عمومی و پاک برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، در ادامه پنجمین جلسه قرارگاه حمل ونقل عمومی و پاک که صبح روز - پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱- در محل ساختمان شهرداری و به ریاست شهردار تهران برگزار شد؛ موضوعاتی از جمله "احداث کارخانه نوآوری پایتخت ایران در موضوع اتوبوس "، "نوسازی، بازسازی، تعویض مخازن در بخش هایی از ناوگان اتوبوسرانی و بازنگری و اصلاح خطوط مختلف آن"، "آخرین وضعیت اتوبوس های برقی"، "ساماندهی راننده های اتوبوس و جبران کمبودها در این بخش"، "لزوم هوشمندسازی ناوگان"و "افزایش اتوبوس های ناوگان از طریق نوسازی و بازسازی برای مهر ماه" مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

در ادامه این جلسه تشریح آخرین وضعیت سازمان تاکسیرانی توسط مدیرعامل این سازمان انجام و مباحثی مانند "رفع موانع نوسازی ناوگان"، "اتخاذ تمهیدات و انجام اقدامات لازم برای بحث سرویس مدارس "، "استفاده از سیستم هم پیمایی برای جبران کمبود تاکسی و ون در ساعات پیک"، "آخرین وضعیت پرداخت الکترونیک در تاکسی ها" و "نوسازی ون ها و آخرین وضعیت آن" مطرح و بررسی شد.

"پیگیری اخذ سهم شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی" و"آخرین وضعیت دوربین های نظارتی و کنترلی مانند دوربین های چراغ قرمز، طرح ترافیک، محدوده آلودگی هوا چراغ های چشمک زن، هوشمند و نیمه هوشمند" دیگر مباحث جلسه را تشکیل می داد.

در گزارش آخرین وضعیت سازمان پایانه ها که به وسیله مدیرعامل این سازمان انجام شد، درخصوص "خدمات دهی برای اعزام مردم به عتبات و مراسم اربعین"، "پیگیری موضوع بندر خشک و احصا مشکلات آن"، "انتقال باراندازهای تهران" و "حل مشکلات پایانه های شهر تهران" بحث و تبادل نظر شد. 

همچنین، "ساماندهی موتورسیکلت ها و آخرین اقدامات و برنامه ها در این حوزه"، "ایجاد شرایط مناسب برای جلوگیری از ورود موتور سیکلت به پیاده روها و خط ویژه" و "طرح های مطرح شده برای برقی سازی موتورسیکلت ها و رفع مشکلات این حوزه" مورد بررسی قرار گرفت. 

بنا براعلام سایت شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در پایان این جلسه ضمن جمع بندی مباحث و طرح راه حل برای مشکلات، اظهار کرد: هیچ نهادی در کشور به اندازه شهرداری امکان تحول و پیشرفت ندارد، به شرطی که ایده و برنامه های آن پیش بینی و "من ها" به "ما" تبدیل شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.