| کد خبر: 246845 |

بلیت پرواز های اربعین از سایر شهرها چقدر است؟

به گفته دبیر انجمن شرکت‌ های هواپیمایی، قیمت بلیت از فرودگاه‌ های مشهد، یزد، کرمان، زاهدان و بیرجند به نجف و بغداد هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و از تهران و سایر فرودگاه‌ های کشور شش میلیون تومان است.

تین نیوز

به گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، قیمت بلیت از فرودگاه های مشهد، یزد، کرمان، زاهدان و بیرجند به نجف و بغداد هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و از تهران و سایر فرودگاه های کشور شش میلیون تومان است.

به گزارش تین نیوز، انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد با توجه به ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص پروازهای اربعین ۱۴۰۱، بازه زمانی فروش بلیت پروازهای اربعین از تاریخ ۱۵ شهریورماه تا ۳۰ شهریور تعیین شده و نرخ بلیت رفت و برگشت از تهران به نجف و بغداد در این بازه شش میلیون تومان است؛ در عین حال نرخ بلیت رفت و برگشت از مشهد، کرمان، یزد و زاهدان به نجف و بغداد ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

همچنین کلیه بلیت های صادره توسط شرکت های هواپیمایی قابلیت استرداد با کسر هزینه ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۴ ساعت را دارند و همه شرکت های هواپیمایی موظفند در صورت پرداخت وجه و عدم صدور بلیت، کل وجه دریافتی را بدون کسر جریمه کنسلی استرداد کنند.

در این راستا مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، درباره لغو بلیت های اربعین توضیح داد: مسافرانی که برای نجف یا بغداد بلیت گرفته باشند، تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز اگر بلیتشان را کنسل کنند، ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر بلیت ازشان کسر می شود و باقی پول بلیت به آنها برگردانده می شود، اگر از ۲۴ ساعت تا قبل از پرواز بخواهند کنسل کنند، ۵۰ درصد قیمت بلیت به عنوان جریمه از آنها کسر می شود.  

وی ادامه داد: اگر مسافری بخواهد از طریق اینترنتی بلیت بگیرد و پول پرداخت کند اما بلیت برایش صادر نشود، بدون کسر جریمه باید تمام پولش برگردانده شود. این هم برمی گردد به مشکلات اینترنتی که به دلیل سرعت پایین اینترنت یا قطع شدن اینترنت، چنین مشکلاتی پیش می آید.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره قیمت بلیت نیز بیان کرد: قیمت بلیت از فرودگاه های مشهد، یزد، کرمان، زاهدان و بیرجند به نجف و بغداد هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است، یک طرفه این مسیر هم سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. از تهران و سایر فرودگاه های کشور همانطور که اعلام شده بود، به صورت رفت و برگشتی شش میلیون تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.