| کد خبر: 246842 |

سخنگوی سازمان هواپیمایی: گران فروشی نداشتیم

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: ما همه تلاشمان را انجام می دهیم تا ظرفیت موجود را افزایش دهیم ولی برای تحقق این موضوع باید به ظرفیت فرودگاه های نجف و بغداد و آمادگی طرف عراق نیز توجه داشته باشیم.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: ما همه تلاشمان را انجام می دهیم تا ظرفیت موجود را افزایش دهیم ولی برای تحقق این موضوع باید به ظرفیت فرودگاه های نجف و بغداد و آمادگی طرف عراق نیز توجه داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز، میر اکبر رضوی در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه در طول این مدت شاهد گرانفروشی بلیط هواپیما از شرکت های ایرانی ارائه کننده بلیط نبوده ایم افزود: در ترمینال سلام فرودگاه امام وقتی با مردم صحبت می کردم آنها به این موضوع اشاره می کردند که بلیط را به سختی تهیه کرده اند ولی از  قیمت بلیط و  جلوگیری از پراکندگی قیمت ها راضی بودند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه میزان تقاضا نسبت به عرضه بسیار بیشتر است و در همین راستا قابل پیش بینی بود که مردم در تهیه بلیط دچار مشکل شوند، تصریح کرد: من در همین جا بار دیگر از متقاضیانی که نمی توانند بلیط هواپیما تهیه کنند، عذرخواهی می کنم چرا که در مجموع ظرفیت ما برای تردد هوایی به عراق در این ایام حدود ۱۰۰ هزار نفر است در حالی که تقاضا بسیار بیشتر از این ها است.

رضوی با بیان اینکه امروز رئیس سازمان هواپیمایی کشور با مسئولان فرودگاه عراق و نجف دیدار و رایزنی خواهند داشت، خاطر نشان کرد: ما همه تلاشمان را انجام می دهیم تا ظرفیت موجود را افزایش دهیم ولی برای تحقق این موضوع باید به ظرفیت فرودگاه های نجف و بغداد و آمادگی طرف عراق نیز توجه داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.