| کد خبر: 24682 |

بهسازی راههای برون شهری نهاوند ۵۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تین نیوز | عضو هیئت رئیسه و نماینده معین مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تعریض و بهسازی راههای ارتباطی برون شهری شهرستان نهاوند در سه محور بروجرد، همدان و کرمانشاه 51 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
 
بهروز نعمتی اظهار داشت: شهرستان نهاوند در حوزه راههای ارتباطی برون شهری در سه محور نهاوند همدان، نهاوند بروجرد و نهاوند کرمانشاه دارای معضلات و مشکلات جدی است که برای رفع آنها 51 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
 
نعمتی گفت: شهرستان نهاوند بعنوان محور کلیدی اتصال شرق و مرکز کشور با منطقه غرب و کشور عراق محسوب می شود که روزانه تردد زیاد وسایل مختلف سنگین و سبک  در محورهای ورودی و خروجی  آن جریان دارد اما متأسفانه این شهرستان از جاده های برون شهری مناسب و استانداری برخوردار نیست.
 
وی ادامه داد: راه نهاوند- کرمانشاه به طول 55 کیلومتر  بعنوان یکی از محورهای سنگین و پرتردد این شهرستان محسوب می شود که برای تعریض و بهسازی آن 30 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
 
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عملیات تعریض و بهسازی جاده نهاوند-بروجرد به طول 20 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان از دو سال قبل آغاز شده اما 9 کیلومتر آن باقی مانده که برای انجام و تکمیل این پروژه شش میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
 
نماینده معین مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که  یکی از پرخطرترین و ناامن ترین جاده های مواصلاتی نهاوند جاده نهاوند-همدان از محور آورزمان به طول هشت کیلومتر است که متأسفانه در دوماه گذشته وقوع چند حادثه  تصادف در این محور 12  کشته و بیش از 20 مجروح به همراه داشته است، افزود: به دلیل وجود گردنه و کوهستان در این مسیر برای تعریض و بهسازی 15 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
 
بهروز نعمتی اظهار داشت: تمامی موارد فوق در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی اعلام شده تا با رعایت اولویت و به منظور رفع مشکلات و کاهش حوادث راههای ارتباطی نهاوند تخصیص بودجه مورد نیاز در اعتبارات سال آینده وزارت راه و شهرسازی  مورد توجه قرار گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.