| کد خبر: 246815 |

چارترکنندگان حرف اول و آخر حمل و نقل هوایی را می زنند

مدیرعامل هواپیمایی قشم با بیان "چارترکنندگان حرف اول و آخر را در حمل ونقل هوایی کشور می زنند" گفت: توسعه ناوگان را با توان داخلی انجام می دهیم.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی قشم با بیان "چارترکنندگان حرف اول و آخر را در حمل ونقل هوایی کشور می زنند" گفت: توسعه ناوگان را با توان داخلی انجام می دهیم.

​به گزارش تین نیوز، رامین حمزه ای در نشست خبری با یادآوری این که قشم ایر در زمان حاضر 12 فروند هواپیما ایرباس 600-300، ایرباس 320، فوکر و آر جی دارد، اظهار کرد: از این تعداد 10 فروند فعال است و تا 2 ماه آینده دو فروند هواپیمای زمین گیر به ناوگان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره برنامه ریزی برای توسعه ناوگان، ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که نباید اهداف اقتصادی را به مذاکرات گره زد، تجهیز و توسعه ناوگان را با توان داخلی عملیاتی خواهیم کرد.

وی با اشاره به دریافت گواهینامه TCO گفت: تنها دو ایرلاین ایرانی این گواهینامه را دارند که بر اساس آن می توانند به مقاصد اروپایی پرواز انجام دهند. در واقع هیچ محدودیتی برای برقراری پرواز به مقاصد اروپایی نداریم.

مدیرعامل قشم ایر درباره پروازهای اربعین، افزود: حسب تاکیدات رهبر معظم انقلاب و اظهارات رئیس جمهوری، تلاش کرده ایم پروازهای اربعین آسان و ارزان باشد و به عنوان بخش کوچکی از دولت این مسئله را سرلوحه قرار داده ایم.

حمزه ای با تاکید بر این که نگاه ما به پروازهای اربعین درآمدی نبوده و نگاه ما خدمت رسانی حداکثری است، اضافه کرد: در صنعت هوانوردی حرف اول و آخر را چارترکنندگان می زنند. بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری برای بازه 15 تا 30 شهریورماه (ایام اربعین حسینی) چاترکنندگان حذف شده اند.

وی از فروش 12500 بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: قشم ایر در ایام اربعین 15 تا 18 هزار زائر را جابجا خواهد کرد.

وی همچنین قیمت 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین را نزدیک به بهای تمام شده عنوان کرد و با بیان "با این قیمت نه ضرر می کنیم نه سود" اظهار کرد: فرودگاه نجف یکی از گران ترین فرودگاه های دنیاست و خدمات آن گران است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.