| کد خبر: 246808 |

عملیات اجرایی احداث کمربندی شرقی رفسنجان آغاز شد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی کمربند شرقی رفسنجان به‌ طول ۲۷.۷ کیلومتر به منظور کاهش بار ترافیکی در این شهر آغاز شد.

تین نیوز

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی کمربند شرقی رفسنجان به‌ طول ۲۷.۷ کیلومتر به منظور کاهش بار ترافیکی در این شهر آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا و به نقل از دفتر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام حسین جلالی افزود: شهرستان رفسنجان به ‌واسطه وجود شرکت خطوط نفت منطقه جنوب‌شرق همواره شاهد تردد خودروهای نفتکش در سطح شهر است که برای استان های خراسان و برخی شهرها مواد سوختی حمل می‌کنند، این موضوع علاوه بر ایجاد ترافیک خطراتی هم به‌دنبال دارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل موضوع احداث کمربندی شرقی رفسنجان در رأس برنامه ها قرار گرفت که با پیگیری های انجام شده مطالعات این محور انجام و علمیات اجرایی کمربندی شرقی رفسنجان از امروز آغاز شد.

قیر مورد نیاز محور کمربندی شرقی رفسنجان تأمین می شود

به گفته مهدی فاتحی رییس راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان، طول محور کمربندی شرقی رفسنجان ۲۷.۷ کیلومتر است و با توجه به نرخ امروز هر کیلومتر آسفالت بین هفت تا هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: راه و شهرسازی ردیف بودجه ندارد بودجه اولیه را شرکت مس متقبل شده است.

فاتحی خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی انجام شد تا قیر پروژه را از طریق وزارت راه و شهرسازی تأمین کنیم که در این خصوص قول مساعد داده شده است.

وی تصریح کرد: همه چیز در مورد اتمام این طرح به بودجه بستگی دارد و اگر بودجه مورد نیاز تأمین شود سرعت کار پروژه نیز بالا می‌رود و کمربندی شرقی رفسنجان در کمتر از ۲ سال بهره‌برداری خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.