| کد خبر: 246727 |

برگزاری اولین جلسه استقبال از مهر ۱۴۰۱ در شرکت بهره برداری مترو

اولین جلسه استقبال از مهر ۱۴01 در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه باهدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر با حضور معاونین و مدیران ارشد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

تین نیوز

اولین جلسه استقبال از مهر ۱۴01 در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه باهدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر با حضور معاونین و مدیران ارشد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.
 به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، اولین جلسه استقبال از مهر ۱۴۰۱ با حضور مهندس رستمی نماینده مدیرعامل، معاون پشتیبانی، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مدیران ارشد خطوط، مدیر مراکز فرمان و مدیر ارتباطات و امور بین الملل در شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد.

در این جلسه مدیران ارشد خطوط گزارشی از اقدامات و برنامه های در دست اقدام جهت طرح استقبال از مهر از جمله شست وشو ویژه ناوگان و حریم ریلی ایستگاه ها، برگزاری جلسات مشترک با شهرداران مناطق و نواحی برای شستشوی نما و ورودی ایستگاه ها، انجام تعمیرات دوره ای برای آمادگی ناوگان و تجهیزات ایستگاه ازجمله پله برقی ها و آسانسورها را ارائه کردند و کمبودها و نیازهای خود را با نماینده مدیرعامل در میان گذاشتند.
رستمی نیز در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران گفت: شرکت بهره برداری مترو در حال حاضر با تمام کمبودها و مشکلاتی که دارد باغیرت، همت و ازجان گذشتگی کارکنان درحال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران است.
وی با اشاره به اینکه معاونت مهندسی باید پر توان تر به کمک دوستان بیاید افزود: امیدوارم با همراهی بیشتر تمامی همکاران در بخش های مختلف از این بحران عبور کرده و سال آینده شرکت بتواند به طرح های توسعه ای فکر کند.
رستمی خاطرنشان کرد: قطعاً امسال با بازگشایی مراکز آموزشی در دوم مهرماه با افزایش قابل توجه حجم مسافری روبرو می شویم و باید تمام توان خود را بگذاریم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.
وی گفت: ما به عنوان ویترین خدمات رسانی در شهر هستیم هر کجای سیستم بهره برداری از مترو لنگ بزند با موجی از نارضایتی ها و مطالبه گری ها روبرو خواهیم شد؛ لذا از تمامی همکاران می خواهم هر فردی هرکجا که می تواند گره ای باز کند پای کار باشد تا شرمنده مردم نباشیم.
رستمی افزود: عملکرد کلی شرکت بهره برداری مترو تهران مهم است وقتی مسافر وارد مجموعه مترو می شود روشنایی ایستگاه ها، پله برقی ها، آسانسورها، آمدن به موقع قطار، تهویه مناسب و ... برایش مهم است و در زمانی که مهمان ما است اگر هرکدام از این موارد فراهم نشود شاهد نارضایتی هستیم. امیدوارم باهمت همراهی تک تک همکاران بهترین خدمات رسانی را به شهروندان مسافران داشته باشیم.


 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.