| کد خبر: 246717 |

خرید بلیت خارج از سایت رسمی شرکت های هواپیمایی مورد تایید نیست + لیست دفاتر فروش

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تهیه بلیت پرواز های اربعین خارج از سایت رسمی شرکت های هواپیمایی مورد تایید نیست و مسافران در هنگام خروج از کشور با مشکل مواجه خواهند شد.

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تهیه بلیت پروازهای اربعین خارج از سایت رسمی شرکت های هواپیمایی مورد تایید نیست و مسافران در هنگام خروج از کشور با مشکل مواجه خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایت خبری سازمان هواپیمایی کشوری، حسن خوشخو گفت: شنیده ها حاکی از آن است بلیت هایی که به صورت گروهی از ایرلاین خریداری شده با سوء استفاده به صورت تکی به مردم فروخته می شود بنابراین به مردم اعلام می  کنیم که فقط از طریق سایت های رسمی نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: صحت بلیت هایی که خارج از سایت یا دفاتر فروش شرکت های هواپیمایی خریداری شده باشد مورد تایید نیست و خریداران این بلیت ها موقع خروج از کشور با مشکل مواجه شده و از سوار شدن به پرواز ممانعت خواهد شد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: طبق آخرین آمارهای دریافتی، تاکنون بیش از 50 هزار بلیت رفت و برگشت صادر شده و بیشتر بلیت های دریافتی از طریق سایت های فروش شرکت هواپیمایی خریداری شده است .

خوشخو با بیان اینکه تاکنون مجوز هزار پرواز صادر شده است، گفت: هر چقدر به روز اربعین نزدیک می شویم تعداد پروازها افزایش خواهد یافت به طوری که در روزهای نزدیک اربعین به روزانه 70 پرواز نیز خواهد رسید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، برای ایجاد تسهیلات و رفع مشکلات پروازها، فردا تیمی به همراه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به عراق سفر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: چنانچه تست پی سی آر مسافران با مشکل مواجه باشد در عراق مسافران ملزم به تکرار تست می شوند.

همچنین یادآور می شود؛ سایت چارت 724 و پرواز 24 دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری نیست و در صورت خرید بلیت توسط متقاضیان هیچ مسئولیتی متوجه این سازمان نخواهد بود.

لیست سایت ها و دفاتر فروش شرکت های هواپیمایی پروازهای اربعین

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.