| کد خبر: 246706 |

توسعه ارتباطات حمل و نقلی ایران با جمهوری آذربایجان به نفع منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کریدوری که از آستارا به جمهوری آذربایجان متصل می شود می تواند ایران را به روسیه و اروپا نیز متصل کند و تحقق این موضوع در حال پیگیری است.

تین نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کریدوری که از آستارا به جمهوری آذربایجان متصل می شود می تواند ایران را به روسیه و اروپا نیز متصل کند و تحقق این موضوع در حال پیگیری است.

به گزارش تین نیوز، محمود عباس زاده مشکینی در رابطه با توسعه ارتباطات حمل و نقلی ایران با جمهوری آذربایجان و دیگر کشورهای همسایه شمال غرب، گفت: تقویت ارتباط با کشورهای منطقه خصوصا همسایگان یکی از مهمترین سیاست های ایران در عرصه دیپلماسی است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری آذربایجان یکی از کشورهای مهم منطقه و رو به رشد بوده و در قلب قفقاز قرار دارد که دارای زبان، فرهنگ، تاریخ، دین و منافع مشترک با ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه ارتباطات حمل و نقلی و غیره با جمهوری آذربایجان نیازمند سرمایه گذاری های مشترک است، ادامه داد: در واقع منافع مشترکی که در منطقه وجود دارد، می تواند بستر خوبی برای تعمیق این روابط محسوب شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد کریدوری که از آستارا به این کشور متصل می شود می تواند ایران را به روسیه و اروپا نیز متصل کند و تحقق این موضوع در حال پیگیری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک شرکت های ایرانی می توانند درروند بازسازی مناطق مختلف این کشور مشارکت خوبی داشته باشند زیرا جمهوری اسلامی دارای توانمندی های زیادی خصوصا در حوزه فنی و مهندسی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.