| کد خبر: 246702 |

فروش بلیت های اربعین ایران ایر متوقف شد

معاون بازرگانی ایران ایر از اتمام سهمیه بلیت پروازهای اربعین هما تا قبل از روز اربعین خبر داد و گفت: فقط برای پروازهای ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی موجود است.

تین نیوز

معاون بازرگانی ایران ایر از اتمام سهمیه بلیت پروازهای اربعین هما تا قبل از روز اربعین خبر داد و گفت: فقط برای پروازهای ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی موجود است.

به گزارش تین نیوز، ابوالقاسم جلالی با بیان اینکه فروش بلیت های اربعین ایران ای به اتمام رسیده، گفت: تا دیروز یک شنبه ۱۳ شهریور برای ۳۸ هزار صندلی پروازی جا باز کردیم و تمام مسیرهای شلوغ، پُر شده است.

وی ادامه داد: از ۱۵ تا ۱۶ شهریور روز اربعین، پرواز خالی در مسیر نجف-تهران انجام می شود و صندلی برای فروش وجود دارد اما در مسیر رفت (تهران-نجف) همه صندلی ها فروخته شده و هیچ جای خالی نداریم.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: برای پروازهای رفته تهران-نجف هم صرفاً از ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی داریم و مسافران می توانند بلیت خریداری کنند.

به گفته جلالی تا امروز حدود ۲۵ هزار صندلی برای پروازهای اربعین به فروش رفته است و هر لِگ پروازی (مسیر یکطرفه) را ۳ میلیون تومان و رفت و برگشت ۶ میلیون تومان فروخته ایم.

وی خاطرنشان کرد: حتی در برخی زمان ها از ۱۵ تا ۲۳ شهریور، هر لیگ پروازی خصوصاً مسیر نجف به تهران را ۲ میلیون تومان می فروشیم تا مسافران رغبت بیشتری برای انجام سفرهای برگشت با هواپیما داشته باشند.

مقام مسئول هما تأکید کرد: در حال حاضر ظرفیت پروازهای اربعین تهران-نجف تکمیل شده و فعلاً بلیت فروشی نداریم مگر اینکه مجوز جدید برای پروازها صادر شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.