| کد خبر: 246649 |

۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راه در شهرستان میامی افتتاح شد

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از افتتاح ۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راه در شهرستان میامی خبر داد.

تین نیوز

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از افتتاح ۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راه در شهرستان میامی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خداداد  مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر خود به شرق استان سمنان و بازدید از پزوژه های اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)  با بیان اینکه توسعه راه ها در زمره سیاست های ویژه دولت است، گفت:۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راهسازی در میامی افتتاح شد.

خداداد مقبلی که برای افتتاح پروژه عباس آباد به کاهک به شهرستان میامی سفر کرده بود، در حاشیه مراسم افتتاح همزمان طرح های هفته دولت این شهرستان، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این هفته ۱۳ پروژه را در شهرستان های شاهرود و میامی مورد بهره برداری قرار داده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۲۶ میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده و هدف آنها نیز ایمن تر کردن سفرهای زائران رضوی و مردم بومی شهرستان های شاهرود، سبزوار و میامی است، افزود: باند دوم میامی به سمت سبزوار که امروز فاز دوم آن به طول ۲۵ کیلومتر به بهره برداری رسید، با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان احداث و می تواند ایمنی سفرهای برون جاده ای در شرق استان سمنان را ارتقا ببخشد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه هر جا توسعه ای قرار است رخ دهد، می بایست زیرساختی به نام راه وجود داشته باشد، بیان کرد: راه در واقع زمینه ای برای توسعه دیگر فعالیت ها است و از این بابات اهمیت ویژه ای دارد. احداث بزرگراه ها موتور محرکه توسعه همه جانبه کشورها محسوب می شود و از این منظر، دولت سیزدهم هم توجه ویژه به راهسازی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.