| کد خبر: 246633 |

«رستم» در جلسه «مخبر» آفتابی شد

قضاوت افکارعمومی به جمع بندی میزان باورپذیری توضیحات مقامات دولتی و مهم تر از آن ، اطلاع از محتوای پرونده و ابعاد اتهامات بستگی خواهد داشت .

تین نیوز

قضاوت افکارعمومی به جمع بندی میزان باورپذیری توضیحات مقامات دولتی و مهم تر از آن، اطلاع از محتوای پرونده و ابعاد اتهامات بستگی خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی پس از مدت‌ ها غیبت در محل کار خود و اتشار خبر بستری شدن در بیمارستان و جراحی ستون فقراتش، سرانجام عصر شنبه در جلسه شورای عالی مسکن به ریاست مخبر، معاون اول رئیس جمهور شرکت کرد.

همزمانی غیبت طولانی وی با رسانه ای شدن بازداشت مشاور و بازرس ویژه رستم قاسمی به اتهام فساد مالی و دریافت رشوه یورویی از سویی و عملکرد ناموفق وزیر راه و شهرسازی در پیشبرد وعده کلیدی رئیسی برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن از سوی دیگر و نیز جهش خیره کننده اجاره بها موجب شده تا رسانه ها، خبر استعفا یا برکناری رستم قاسمی را منتشر کنند.

یکی از مطالبات جدی منتقدان وزیر راه و شهرسازی، شفاف سازی موارد اتهامی مشاور و بازرس ویژه و برخی دیگر از مدیران در مظان اتهام وزارتخانه از سوی رستم قاسمی است.

باتوجه به بازتاب گسترده بازداشت یک مقام عالیرتبه وزارت راه و شهرسازی نزد افکارعمومی، کارشناسان معتقدند، رستم قاسمی، نمی تواند با سکوت این پرونده فساد را بدرقه کرده و از خود سلب مسئولیت کند و ناچار به اعلام موضع خواهد شد و البته برای توجیه افکار عمومی، کار بسیار دشواری خواهد داشت.

همچنین باتوجه به تاکیدهای مکرر رئیسی در زمینه پاکدستی مدیران دولت سیزدهم و عزم آنان برای مبارزه با فساد مالی، رئیسی نیز باید پا به میدان گذارد و احتمالا، این بازداشت را نشانه ای از خط قرمز نداشتن دولت برای مبارزه با فساد معرفی کند.

در این میان، قضاوت افکارعمومی به جمع بندی میزان باورپذیری توضیحات مقامات دولتی و مهم تر از آن، اطلاع از محتوای پرونده و ابعاد اتهامات بستگی خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.