| کد خبر: 246626 |

لزوم توجه مضاعف به مدیریت سفر و تأمین ناوگان بخش حمل ونقل جاده ای

معاون وزیر راه و شهرسازی، در نشست ویدیو کنفرانسی هماهنگی عملیات اجرایی جابه جایی زائران اربعین حسینی، بر دقت و توجه مضاعف به مدیریت سفر و تأمین ناوگان موردنیاز زائران اربعین از سوی بخش حمل ونقل جاده ای تاکید کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی، در نشست ویدیو کنفرانسی هماهنگی عملیات اجرایی جابه جایی زائران اربعین حسینی، بر دقت و توجه مضاعف به مدیریت سفر و تأمین ناوگان موردنیاز زائران اربعین از سوی بخش حمل ونقل جاده ای تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، نشست ویدئو کنفرانسی هماهنگی عملیات جابه جایی زائران اربعین حسینی با حضور علی جعفری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، حسین مذنب مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و نماینده تام الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی، اعضای هیات عامل و معاونین ریاست سازمان، مدیران دفاتر ستادی، مدیران کل و معاونین حمل ونقل ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان های کشور برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، در این نشست با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت ها و پایانه های مرزی از سال گذشته تا کنون انجام شده، گفت: در حال حاضر و با افزایش سفرهای زائران اربعین حسینی، موضوع حمل ونقل مطلوب و مناسب زائران از اهمیت خاصی برخوردار است.

امانی افزود: مدیران ادارات استانی می بایست شخصا در پایانه های استان حضور داشته و با هماهنگی تشکل های صنفی مسافربری، حداکثر ظرفیت ناوگان عمومی مسافربری در اعزام به مرزهای غربی کشور به کارگرفته شود.

وی از آماده سازی راهدارخانه های مستقر در مسیرهای تردد زائران خبر داد و افزود: گشت های راهداری در جاده ها حضور دارند و آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

لزوم دقت و توجه مضاعف به مدیریت سفر و تأمین ناوگان موردنیاز

علی جعفری، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی راه و شهرسازی نیز در این نشست اظهار کرد: براساس بازدیدهای به عمل آمده از سوی معاون اول رئیس جمهور از پایانه های مرزی، سطح خدمات قابل قبولی در حوزه زیرساخت ها و امکانات خدماتی و رفاهی برای حضور و تردد زائران در پایانه ها ایجاد شده است و از این پس، دقت و توجه مضاعف به مدیریت سفر و تأمین ناوگان موردنیاز از سوی بخش حمل ونقل جاده ای مورد انتظار است.

جعفری خاطر نشان کرد: در دولت جدید و از سوی رییس محترم جمهور توجه و تأکید ویژه ای نسبت به جابه جایی مطلوب زائران اربعین حسینی وجود دارد وسطح انتظار از سازمان ها و دستگاه های ذی ربط بسیار بالا است.

وزارت راه و شهرسازی رکن اربعین سال جاری است

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی و نماینده تام الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی نیز در ادامه این نشست وزارت راه و شهرسازی را رکن اربعین سال جاری دانست و گفت: مدیران راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها، به عنوان فرماندهان خط مقدم درجبهه اربعین فعالیت دارند.

مذنب افزود: امسال با برداشتن محدودیت های سفر، تقاضای سفر زائران افزایش قابل توجهی داشته و بخش حمل ونقل جاده ای بار اصلی جابه جایی زائران را برعهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: جلسات هماهنگی و رسیدگی به وضعیت جابه جایی ها به طور مستمر در ستاد اربعین برگزار می شود و از مدیران استان ها درخواست می شود به صورت روزانه و حضوری عملکرد اعزام ناوگان در پایانه ها را رسیدگی کنند.

گفتنی است در بخش دیگری از این نشست حمیدرضا شهرکی معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گزارشی از وضعیت اعزام ناوگان و آمار جابه جایی ها از مراکز استان ها به مقصد پایانه های مرزی غرب کشور ارائه کرد و رسیدگی به مسایل و مشکلات و تقویت نظارت های میدانی را اولویت عملیات اجرایی دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.