| کد خبر: 246599 |

از سوی معاون سازمان هواپیمایی:

علت عدم عرضه بلیت اربعین از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی اعلام شد

معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به حجم تقاضایی که برای خرید بلیت اربعین ایجاد شده برخی از شرکت ها به لحاظ زیرساخت هایی که وجود دارد نتواستند در ساعات اولیه سرویس کاملی ارائه کنند.

تین نیوز

معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به حجم تقاضایی که برای خرید بلیت اربعین ایجاد شده برخی از شرکت ها به لحاظ زیرساخت هایی که وجود دارد نتواستند در ساعات اولیه سرویس کاملی ارائه کنند.

به گزارش تین نیوز، حسن خوشخو در مورد بروز اختلال در عرضه بیلت برای سفر اربعین، اظهار کرد: از قبل اعلام کردیم که از تاریخ امروز هشت صبح بلیت های اربعین با نرخ های تعیین شده توسط شرکت های هواپیمایی قابل ارائه است اما با توجه به حجم تقاضایی که ایجاد شده برخی از شرکت ها به لحاظ زیرساخت هایی که وجود دارد نتواستند در ساعات اولیه سرویس کامل و مناسبی ارائه کنند.

ایران ایر دفتر فروش حضوری بلیت اربعین را به روی مردم بست! + عکس

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور افزود: اما در حال حاضر امکان خرید بلیت در برخی از شرکت ها وجود دارد و شرکت هایی که دچار مشکل شده اند قول داده اند ظرف امروز و تا پاین وقت اداری مشکل را حل کرده و عرضه را انجام دهند.

وی ادامه داد: طبق برآوردها عرضه به تعداد تقاضا وجود نخواهد داشت، بنابراین قرار شد، تعداد آژانش ها و شرکت هایی که بلیت ارائه می دهند را محدود کنیم. در همین راستا هم اکنون ارائه بلیت صرفاً توسط شرکت های هواپیمایی امکان پذیر است تا مردم راحت تر بلیت بخرند.

خوشخو گفت: ما به صورت پلکانی مدریت می کنیم تا همه ظرفیت عرضه بلیت محدود به امروز و فردا نباشد. به این ترتیب مردم در طول این ۱۵ روز می توانند بلیت تهیه کنند؛ آنچه امروز مردم مشاهده کردند تمام ظرفیت صنعت هوانوردی کشور نیست چراکه روال عرضه بلیت به صورت پلکانی خواهد بود.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور افزود: تعداد محدودی از شرکت‌های هواپیمایی نتوانستند امروز عرضه انجام دهند اما شرکت‌های دیگر انجام دادند؛ حدود ۳۰ درصد ظرفیت عرضه بلیت را شرکت ها امروز انجام دادند و تا پایان امروز گزارشی از تعداد بلیت‌های فروخته شده ارائه خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: شرکت های هواپیمایی فقط مجاز هستند از سایت خود و دفاتر فروش منتخب بلیت بفروشند؛ خود من امروز ۶ شرکت را دیدم که بلیت عرضه می کردند اما یکی دو شرکت از دسترس خارج شده بودند.

خوشخو گفت: مردم برای یافتن دفاتر فروش منتخب، باید آدرس را از سایت شرکت های هواپیمایی جستجو کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.