| کد خبر: 246593 |

احداث ۲۰۰کیلومتر راه روستایی تاپایان سال جاری درسیستان و بلوچستان

مدیر کل دفتر ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از راه های روستایی استان، گفت:۲۰۰ کیلومتر راه روستایی تاپایان امسال درسیستان و بلوچستان احداث خواهد شد.

تین نیوز

مدیر کل دفتر ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درسفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از راه های روستایی استان، گفت:۲۰۰ کیلومتر راه روستایی تاپایان امسال درسیستان و بلوچستان احداث خواهد شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی خانقایی اظهارداشت: این سازمان با رویکرد ویژه درتخصیص اعتبارات به دنبال بهبود راه های روستایی سیستان و بلوچستان تا رسیدن به حد استاندارد کشور می باشد.

وی افزود:یکی از اولویت های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در استان، به منظور کاهش تصادفات و برخورداری شهروندان از راه مناسب و مطلوب، روکش آسفالت و هوشمندسازی محورهای فرعی است، از طرفی توجه ویژه ای به ابنیه فنی راه های این استان شده است. 

مدیر کل دفتر ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان،بااشاره به وجودراه ها وجاده های امن ومناسب به عنوان یکی از  مهمترین زیرساخت های توسعه یک منطقه ،اظهارداشت:این امر در مناطق روستایی باتوجه به این که این راه ها حلقه اتصال روستاییان با شهرها برای عرضه محصولات دامی و کشاورزی است، ضرورت بیشتری دارد.

خانقایی خاطر نشان کرد:تمام تلاش سازمان، بهبود و ارتقای راه های فرعی این استان به اصلی و ایجاد شرایط مناسب در راه های روستایی و ساخت ابنیه فنی است تا مسیر این استان برای دستیابی به توسعه پایدار هموار شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.