| کد خبر: 246580 |

زاکانی در آیین رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران:

مدیریت شهری در حوزه ورزش خود را مسئول می داند

شهردار تهران با بیان اینکه مدیریت شهری ناظر به ورزش یک رسالت و مسئولیت بزرگ را برای خود قائل است، گفت: توجه به ورزش به مثابه توجه به موضوعی است که دستاوردش سلامت فرد و جامعه است که این یک فرصت طلایی است.

تین نیوز

شهردار تهران با بیان اینکه مدیریت شهری ناظر به ورزش یک رسالت و مسئولیت بزرگ را برای خود قائل است، گفت: توجه به ورزش به مثابه توجه به موضوعی است که دستاوردش سلامت فرد و جامعه است که این یک فرصت طلایی است.

 گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران که  پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱- با حضور جمعی از بزرگان و ستاره های فعلی و اسبق فوتبال کشور، نمایندگان فیفا، رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران ورزش کشور برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خشنودم که در این آغاز با شکوه که امیدواریم به یک انجام باشکوه تر بینجامد، شرکت می کنم.

وی با اشاره به اینکه بزرگان و ستارگان فوتبال ایران کسانی هستند که چندین سال از زندگی را با افتخارآفرینی آنها گذرانده و با آنها لحظات شیرینی از زندگی را سپری کرده ایم، افزود: انشالله تیم ملی فوتبال کشور به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران در جام جهانی خوش می درخشد و تیم داوری ایران نیز درخشش ویژه ای در این رویداد خواهند داشت. 

زاکانی ضمن خیر مقدم به نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با خلق افتخاری دیگر ملت مان را سرافراز کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه مدیریت شهری ناظر به ورزش یک رسالت و مسئولیت بزرگ را برای خود قائل است، اضافه کرد: اولین مسأله، توجه به ورزش به مثابه موضوعی است که دستاورد آن سلامت فرد و جامعه است که این یک فرصت طلایی است.

وی افزود: در واقع هر چقدر در ورزش سرمایه گذاری کنیم، برای نشاط افراد جامعه فرصت خلق کرده ایم.

شهردار پایتخت تاکید کرد: ورزش یکی از بهترین فرصت هایی است که با مشارکت و حرکت در مسیر ایجاد یک فعالیت جمعی، زمینه انسجام اجتماعی و وحدت ملی را به نیکی فراهم می آورد و از این جهت توجه ویژه ای به این حوزه می کنیم.

وی با بیان اینکه برای ما ورزش به عنوان یک موهبت و جایگاه ویژه مطرح است، تصریح کرد: وجه سوم این است که ورزشکاران بزرگ برای ملت ورزش دوست، خلق افتخار می کنند که منجر به یک هویت جدی می شود.

زاکانی با بیان اینکه هر سه وجه یاد شده در فوتبال در اوج است، عنوان کرد: فوتبال هم زمینه تلاش و فعالیت آحاد مردم را برای کسب سلامت فراهم می کند و  هم درواقع ورزش جمعی است که اهداف مشترک را فارغ از فردیت و با تاکید بر توجه به کار تیمی مورد نظر دارد. از سوی دیگر دلدادگی ملت به تیم های فوتبال و فوتبالیست ها و خلق افتخار آنها بسیار با ارزش است. 

شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همه وجود به مجموعه ورزش کشور کمک کنیم و توان خودمان را در مسیر بزرگداشت ورزشکاران مان به کار گیریم و در حد بضاعت، خدمات ورزشکاران که به هویت ملی ما کمک می کنند را ارج نهیم.

وی با اشاره به اینکه در حالی جام جهانی ۲۰۲۲ را آغاز می کنیم که در کشوری در غرب آسیا در آرامش به سر می بریم و این آرامش مرهون تلاش شهیدان ما از جمله شهید سلیمانی است، گفت: امیدواریم ما نیز مسیر قهرمانی های آنها را دنبال کنیم و  در کنار آن در شورا و شهرداری خادمان خوبی برای ورزش و ورزشکاران باشیم. 

در پایان این مراسم از کاپ جام جهانی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور، احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی و جمعی از مدیران ورزش کشور و نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال رونمایی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.