| کد خبر: 246567 |

بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ایستگاه شهرری

خط یک صبح شنبه آماده سرویس دهی طبق برنامه است

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با حضور سرزده در ایستگاه شهرری از نزدیک در جریان عملیات بهسازی و ایمن سازی سوزن های جنوبی ایستگاه شهرری قرار گرفت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه صبح روز جمعه با حضور سرزده در ایستگاه شهرری از نزدیک در جریان عملیات بهسازی و ایمن سازی سوزن های جنوبی ایستگاه شهرری قرار گرفت.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ دکتر حامد عباسی نامی در پایان این بازدید گفت: باهمت و تلاش همکاران، عملیات بهسازی جلوتر از زمان بندی پیش بینی شده در حال انجام است و ان شاءالله تا پایان روز تست حرکت قطارها بر روی سوزن ها انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه بیش از ۲۰  سال از عمر این سوزن ها گذشته و برای ایمنی هرچه بیشتر مسافران در متروی تهران انجام این تعمیرات اساسی ضروری است گفت: اورهال سایر سوزن های مترو هم که نیاز به تعمیر دارند باید هرچه زودتر آغاز شود .
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص اقداماتی که برای بهسازی و ایمن سازی سوزن های جنوبی ایستگاه شهرری انجام شده است گفت: تا به این لحظه ۱۳ تراورس که نیاز به نوسازی داشتند، تخریب و تراورس های نو جایگزین شدند. همچنین پس از تحکیم آنها، ریل ها، سوزن و سایر ادوات و تجهیزات مجدد نصب شده است تا ان شاالله صبح روز شنبه سرویس دهی خط یک نیز طبق برنامه و بدون مشکل انجام شود. 
دکتر عباسی نامی تصریح کرد: در فاز اول این طرح، عملیات اورهال سوزن های جنوبی ایستگاه شهرری در حال انجام است و در فاز بعدی دو سوزن شمالی این ایستگاه نیز بهسازی خواهند شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه تعویض کامل سوزن بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه نیاز داشت خاطرنشان کرد: باهمت و تلاش همکاران توانستیم این کار را با صرف هزینه کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان انجام دهیم.
وی با بیان اینکه دکتر زاکانی شهردار تهران و دکتر شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک همواره بر امنیت مسافران و ارتقا ایمنی در مترو تاکید دارند افزود: امیدواریم باتدبیر معاونت محترم حمل ونقل و ترافیک و اراده هیئت مدیره محترم جهت تأمین مالی برای اورهال سایر تجهیزات؛ ایمنی و آرامش بیشتری را برای شهروندان و مسافران مترو ایجاد کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: قصد داریم تا با استفاده از توان داخلی و مدیریت هزینه ها، اورهال قطارها و زیرساخت های مترو را با جدیت دنبال کنیم و همه تلاش خود را می کنیم تا در مهرماه و همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی و افزایش آمار مسافری، بهترین خدمات را به مسافران ارایه کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.