| کد خبر: 246565 |

استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافربری استان های سراسر کشور خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافربری استان های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به آغاز سفرهای اربعین از ابتدای شهریور ماه سال جاری و به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سود جو در پایانه های مسافربری و ضرورت پاسخگویی و راهنمایی مطلوب به زائران عزیز و همچنین بررسی و برخورد با تخلفات احتمالی، میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در تمامی پایانه های عمومی سطح استان استقرار می یابد.
وی افزود: معاونین حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایانه های متمرکزمرکز استان، رئیس اداره حمل و نقل مسافر و کارشناسان اداره مسافر درسایر پایانه های غیر متمرکزمرکز استان و روسای ادارات شهرستانی در سایر شهرهای استان مسئول پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران عزیز می باشند.
وی از زائران محترم درخواست کرد حتما جهت تهیه بلیت به دفاتر شرکتهای حمل و نقل و سایت های معتبر فروش بلیت مراجعه نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناصر عزیزمحمدی 0 0

    سلام مبلغ ۵۵۹۳۵۰۰ریال بابت بنزین از من گرفتند چرا