استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافربری استان های سراسر کشور خبر داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافربری استان های سراسر کشور خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به آغاز سفرهای اربعین از ابتدای شهریور ماه سال جاری و به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سود جو در پایانه های مسافربری و ضرورت پاسخگویی و راهنمایی مطلوب به زائران عزیز و همچنین بررسی و برخورد با تخلفات احتمالی، میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در تمامی پایانه های عمومی سطح استان استقرار می یابد.
وی افزود: معاونین حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایانه های متمرکزمرکز استان، رئیس اداره حمل و نقل مسافر و کارشناسان اداره مسافر درسایر پایانه های غیر متمرکزمرکز استان و روسای ادارات شهرستانی در سایر شهرهای استان مسئول پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران عزیز می باشند.
وی از زائران محترم درخواست کرد حتما جهت تهیه بلیت به دفاتر شرکتهای حمل و نقل و سایت های معتبر فروش بلیت مراجعه نمایند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.