| کد خبر: 246538 |

نمایشگاه حمل‌و نقل با شعار «ترانزیت محور توسعه ایران» برگزار می‌شود

ششمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «ترانزیت محور توسعه ایران» با حضور کشورهای عضو راه ابریشم برگزار می‌شود.

تین نیوز

ششمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «ترانزیت محور توسعه ایران» با حضور کشورهای عضو راه ابریشم برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز، غلامرضا رضائیان دبیر اجرایی این نمایشگاه افزود: تمرکز این دوره از نمایشگاه علاوه بر موضوع محورهای ترانزیت کشور ، گروه‌های مختلف حمل‌و نقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی، جاده‌ای  و زیرساخت‌های حمل‌و نقل در زمینه‌های تخصصی راهسازی، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه‌ها ، حمل و نقل هوشمند، تونل‌ها، پل‌ها، آسفالت، قیر، ماشین آلات راهسازی، سیستم‌های کنترل جاده‌ها، موسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بیمه، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری است .

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌های صورت گرفته برای افزایش ۲۰ میلیون تنی ترانزیت بار از کشور تا پایان سال جاری و با عنایت به ضرورت و اهمیت ترانزیت به منظور ارزآوری برای کشورمان ، ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار ترانزیت محور  توسعه ایران  با حضور و مشارکت بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و همچنین شرکت های بزرگ بین المللی برگزار میگردد.

به گزارش ایرنا ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فناوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران با فناوری‌های روز دنیا درکنار بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است. همچنین شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این صنعت در راستای حمایت از نوآوری‌ها، فناوری‌ها و فضای کارآفرینی از دیگر اهداف این نمایشگاه‌ می باشد که درکنار برنامه‌ریزی  در راستای توسعه حمل و نقل هوشمند در کشور، اولویت‌های آینده صنعت حمل و نقل را در طول برگزاری به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه جهت حضور و ارتقا دانش علمی مدیران، کارشناسان و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است که با برنامه‌های جانبی خصوصاً برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در حمل‌و نقل و لجستیک ( اقتصاد حمل و نقل ) و کارگاه های آموزشی با حضور اساتید و متخصصین  می باشد.

از مهم ترین برنامه‌های نمایشگاه امسال برگزاری دومین کنفرانس راه ابریشم نو و خاورمیانه با حضور اساتید و صاحب نظران بین المللی و ملی است  که در دوره قبل با حضور سفیر ایران در مسکو ، رئیس اتاق مشترک ایران و چین ، سخنرانان بین المللی از کشور هلند و آلمان ، کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و روسای انجمن ها و اتحادیه های صنفی حمل و نقل بود که مورد استقابل قرار گرفت.

این نمایشگاه برنامه‌های گسترده ای جهت حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های حوزه حمل  نقل و لجستیک کشور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بعنوان تحقق شعار سال که تفکری جدید را به اشتراک گذاشته و فرصتی برجسته به منظور نمایش ویترین ملی از حمل و نقل و لجستیک کشور و همچنین ارائه دستاوردها و توانمندی های صنعت حمل و نقل می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.