| کد خبر: 246523 |

با تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت امکان پذیر شد؛

نوسازی ناوگان جاده‌ ای؛ پرداخت پول به جای اسقاط کامیون فرسوده

بر اساس اعلام معاون حمل و نقل وزارت راه، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با رفع مانع «گواهی اسقاط» در واردات کامیون های دست دوم اروپایی موافقت کرد.

تین نیوز

بر اساس اعلام معاون حمل و نقل وزارت راه، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با رفع مانع «گواهی اسقاط» در واردات کامیون های دست دوم اروپایی موافقت کرد.

به گزارش تین نیوز،  بر اساس اعلام شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از تصویب پرداخت مابه ازای ریالی «گواهی اسقاط» در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خبر داد.

مطابق نامه ای که معاون وزیر راه به مدیرکل حوزه وزارتی راه و شهرسازی ارسال کرده، در پی بروز مشکلاتی برای برخی رانندگان واردکننده کامیون های زیر ۳ سال کارکرد اروپایی در خصوص شماره گذاری خودروهای تجاری، معاونت حمل و نقل وزارت راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیگیری های مشترکی کردند که پیشنهاد آنها در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به تصویب رسید.

به گفته افندی زاده، در این مصوبه آمده است: «همه کامیون هایی که مراحل اظهار و ترخیص را تا تاریخ ۲۱ خرداد گذرانده باشند، می توانند نسبت به اسقاط خودروی معادل یا واریز مبالغی که وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند به خزانه داری کل کشور، اقدام کنند.»

این مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برای تصویب به شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارسال شده است.

ابلاغیه

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • صمد 2 0

    همش به فکر آزار و شکنجه راننده ها هستن خب اونی که ۲۲ خرداد کامیونش ترخیص شده چه فرقی با اونی که ۲۱ خرداد ترخیص شده داره اگه این قانون خوبه برای همه اجرا کنید دیگه این مسخره بازیا چیه از فردا دوباره اعتراضات شروع میشه که ما چه گناهی کردیم ۲۱ ام به بعد شدیم