| کد خبر: 246489 |

◄ لغو دستور رئیس قبلی توسط رئیس جدید/ الزام ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه در همه پاسگاه های پلیس راه

رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا در نامه ای به روسای پلیس راه استان های سراسر کشور از الزامی بودن ثبت ساعت رانندگان ناوگان سواری کرایه در تمامی پاسگاه های پلیس راه ها خبر داد.

تین نیوز

رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا در نامه ای به روسای پلیس راه  استان های سراسر کشور از الزامی بودن ثبت ساعت رانندگان ناوگان سواری کرایه در تمامی پاسگاه های پلیس راه ها به غیر  در دو مورد خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که به امضای سرتیپ دوم پاسدار حسن مومنی رسیده و مربوط به تاریخ پنجم شهریور ماه امسال است، تاکید شده که پس از ابلاغ دستورالعمل تاریخ سوم مرداد ماه سال 1400 مبنی بر ثبت ساعت رانندگان سواری کرایه صرفا در پاسگاه های پلیس راه مبدا و مقصد، بررسی های میدانی صورت گرفته  که نتایج این بازرسی ها حاکی از آن افزایش تخلفات و تصادفات ناوگان سواری کرایه پس از اجرای این طرح بوده است.

بیشتر بخوانید:

کاهش یارانه بیمه رانندگانی که در دهک های چهارم به بالا قرار دارند

بر همین اساس در این نامه عنوان شده که از 10 شهریور ماه سال 1401، ثبت ساعت رانندگان سواری کرایه در تمامی پاسگاه های مسیر به جز پاسگاه های آزادراهی مستقر در باند مخالف حرکت سواری های کرایه و پاسگاه های مستقر در محورهای بزرگراهی واقع در باند مخالف حرکت سواری کرایه که فاقد گذرگاه مجهز به علائم و تجهیزات و سرعتکاه برای عبور ایمن عاران باشد، الزامی است.

قابل ذکر است دستورالعمل مربوط به ثبت ساعت رانندگان سواری کرایه فقط در پاسگاه های مبدا و مقصد در زمان ریاست سرهنگ هادی امیدوار ابلاغ شده بود.

نامه ثبت ساعت

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی صالحی 3 0

    با سلام
    واقعا جای تاسف هست ، بخشنامه ای که با کلی رایزنی و کار کارشناسی تهیه شده بود فقط با لج بازی و بدون هیچ جلسه با بانیان بخشنامه قبل انرا لغو میکنند.
    و پشت پرده واقعی آن رسانه ای شدن عدم همکاری اکثر پاسگاههای پلیس راه و افسران آن ، با بخشنامه مبدا مقصد بود.
    بهر حال رئیس جدید نباید و نمیخواهد افسران و پاسگاههای خاطی خود را به جهت عدم اجرای بخشنامه مبدا مقصد ، تنبیه کند.
    در اینجا پلیس پلیس نشان داد که رانندگان و انجمن و اتحادیه انان هیچ ارزشی نداشته و یک طرفه شرایط را برای اذیت رانندگان فراهم کرد.
    چون اگر واقعا هدف کنترل و نظارت بود لااقل یک جلسه با حضور انجمن و اتحادیه رانندگان برگزار و با تصمیم جمعی جلسه ، بخشنامه قبل لغو میشد.

  • علی 2 0

    با سلام شما اینطوری پشت سرهم بخشنامه میدید بیرون آیا تا کنون امنیت رفت آمد راننده از آنطرف اتوبان به جایگاه ثبت ساعت را درست کردید لطفا تجدید نظر کنید

  • حسن معصومی 2 0

    باعرض می‌رسانم بعداز سرهنگ امیدوار که خار چشم راهور و پلیس راه بود الان پلیس راه داره انتقام میگیره

  • امیر 2 0

    بالاخره حرف های زوری که در دوران کودکی شنیدن رو. یک جایی . باید خالی کنن.....

  • پنجه بند 2 0

    تمام مشکلاتمون رو حل کردند فقط گیر این یه مورد بودیم ، خجالت هم خوب چیزیه ، اصل رو بی خیال شدن دنبال فرع هستند

  • جابر 1 0

    درود
    این چه وضعشه آخه مگه ناوگان سواری عمومی چه گناهی کرده که انقدر اذیت میکنید با این همه گرفتاری پول سوخت که الان سه ماه نمیدن و با اینهمه اصطلاک گرون سنگین و دغدغه زیاد چرا هی چوب لای چرخ ماها میزارید الان یکسال بود که ثبت ساعت مبدا مقصد شده بود آخه چرا هرکسی میاد یه قانون جدید میزاره ثبت ساعت مبدا و مقصد آخه چه مشکلی داشت یکی بیاد توضیح بده لطفا

  • ایمان 1 0

    واقعا شماهایی که این دستورالعمل هارو میدید سواد دارید این چه قانونیه هروز یه دردسر درست می‌کنید واسه رانندگان شماها بجز مشکل درست کردن چیزی بلد نیستید

  • منصور رئیسی 1 0

    متاسفانه دیوار حقوق جماعت راننده اینقدر در این مملکت کوتاه شده که هرچه بخواهند بر سر آن آوار می کنند! آی شما که قانونی میگذارید و آن دگر را برمی دارید؛ آیا از کار کارشناسی و مشاوره و راهنمایی گرفتن از اهل فن چیزی میدانید؟! بد نیست گاهی اوقات از نظرات اتحادیه ای که برای حفظ حقوق این صنف تشکیل شده ، مشاوره و راهنمایی بگیرید تا هم حقوق رانندگان حفظ شود و هم شان و احترام شما نزد رانندگان محفوظ بماند .