| کد خبر: 246476 |

ایمن‌ سازی و بهسازی سوزن‌ های خط یک متروی تهران

خط یک متروی تهران حدفاصل ایستگاه‌ های شهرری تا پالایشگاه، روزهای پنجشنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ شهریور ماه سرویس‌ دهی ندارد.

تین نیوز

​مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ایمن سازی و بهسازی سوزن های خط یک متروی تهران در محدوده ایستگاه شهرری خبر داد و گفت: به همین دلیل خط یک متروی تهران حدفاصل ایستگاه های شهرری تا پالایشگاه، روزهای پنجشنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ شهریورماه سرویس دهی ندارد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ حامد عباسی نامی با اشاره به اینکه بعد از ۲۰ سال بهره برداری از خط یک مترو، بهسازی امری ضروری است گفت: با بازگشایی مراکز تحصیلی در مهرماه شاهد افزایش مسافر خواهیم بود بنابراین انجام تعمیرات موردنیاز در اولویت کاری قرار گرفته است و آخر این هفته فاز نخست عملیات ایمن سازی و بهسازی سوزن های جنوبی خط یک در محدوده ایستگاه شهرری تا ایستگاه پالایشگاه در کمترین زمان انجام می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با بهسازی این سوزن ها، بهره برداری از نیمه جنوبی خط یک مترو تهران در شرایط مطلوب تر و ایمن تری قرار خواهد گرفت.
وی با تأکید بر اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم تا این کار ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام شود افزود: در این دو روز حرکت قطارها در خط یک متروی تهران به دو بخش تقسیم می شود و سرویس دهی از ایستگاه تجریش تا ایستگاه شهرری و بالعکس و همچنین از ایستگاه پالایشگاه تا کهریزک و فرودگاه امام خمینی (ره) بدون محدودیت انجام خواهد شد.
عباسی نامی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوسرانی جهت انتقال مسافران (به صورت رایگان) در مسیر رفت وبرگشت از ایستگاه شهرری به ایستگاه پالایشگاه و بالعکس، از اولین ساعت بهره برداری مترو در روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریور انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.