| کد خبر: 246451 |

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

شفاف‌سازی ۹۷ مجوز کسب و کار در وزارت راه و شهرسازی

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از شفاف‌سازی ۹۷ مجوز کسب و کار وزارت راه و شهرسازی در ستاد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از شفاف‌سازی ۹۷ مجوز کسب و کار وزارت راه و شهرسازی در ستاد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر محمود غفاری گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف به شفاف سازی، الکترونیکی شدن و اتصال سامانه‌های تخصصی صدور مجوز به سامانه ملی صدور مجوز کسب و کار هستند.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی افزود: تعداد ۹۷ کسب و کار در ستاد، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، شناسایی و در سامانه ملی مجوزهای کشور به آدرس www.mojavez.ir قرار گرفته است.
غفاری بر اساس آخرین وضعیت، تعداد مجوزهای کسب و کار شناسایی و الکترونیکی شده را به تفکیک اعلام کرد و گفت: برای معاونت مسکن و ساختمان ۱۴ مجوز، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران سه مجوز، سازمان بنادر و دریانوردی ۱۸ مجوز، سازمان هواپیمایی کشوری ۴۴ مجوز، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۱۴ مجوز، شرکت بازآفرینی شهری ایران سه مجوز و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی یک مجوز به ثبت رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی افزود: بر اساس قانون و فرآیندهای کاری تدوین شده برای هریک از مجوزهای کسب و کار در کمیته مقررات زدایی وزارت اقتصاد و امور دارایی، باید در بازه زمانی مصوب هر مجوز، مراحل صدور مجوز انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.