| کد خبر: 246446 |

ملاقات مقامات ارشد پاکستان با مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

مقامات ارشد ادارات فدرالی و استانی پاکستان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با جواد هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی دیدار و در خصوص زمینه های همکاری های مشترک تبادل نظر نمودند.

تین نیوز

مقامات ارشد ادارات فدرالی و استانی پاکستان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با جواد هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی دیدار و در خصوص زمینه های همکاری های مشترک تبادل نظر نمودند.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ، در این دیدار ندیم محبوب مدیر کارمندان دانشکده ملی مدیریت و ریاست هیئت پاکستانی، به همراه نمایندگان وزارت امور خارجه، پلیس، خدمات اداری، حسابرسی و ممیزی، خدمات درآمدهای داخلی و کمیسیون انتخاباتی پاکستان حضور داشتند.
در این نشست ، جواد هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی، با اشاره به روابط تجاری فی ما بین دو کشور، اظهارداشت: در کمیسیون مشترک اقتصادی که اخیرا به ریاست وزیر راه و شهرسازی درپاکستان برگزارشد، توافقات بسیارخوبی درجهت توسعه روابط بازرگانی و تجاری بین دو کشور صورت گرفت .
وی افزود : با کشور پاکستان 900کیلومتر مرز مشترک داریم که ظرفیت خوبی برای همکاری های اقتصادی و حمل و نقل بین المللی بین دو کشور وجود دارد و در صورت رفع کمبودها و مدرن سازی پایانه های مرزی مناسبات اقتصادی و حمل ونقلی توسعه قابل توجهی می یابد.
هدایتی در ادامه ، اهداف، وظایف و مأموریت های تخصصی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مجموعه فعالیت‌های این سازمان که در طی سال‌های پس از انقلاب جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود ، را تشریح نمود.
براساس این گزارش، ندیم محبوب رئیس هیئت پاکستانی ضمن بیان اهداف خود از این سفر، به پرسش هایی درخصوص چگونگی ساخت، مدیریت و نگهداری راه‌ها، نحوه واگذاری خدمات مربوط به حمل و نقل به بخش خصوصی و نقش رگولاتوری سازمان‌ها و نهادهای ناظر و .... پرداختند ودر ادامه مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی توضیحاتی را پیرامون ارگان ذی‌ربط در حوزه ساخت راه، نحوه مدیریت و نگهداری و اینکه چه میزان از نگهداری راه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و چه بخشی از آن با واگذاری به پیمانکارهای واجد شرایط انجام می‌شود ارائه نمودند.
وی همچنین به نحوه فعالیت بخش‌های خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی تجاری و مسافری در تمام شقوق حمل و نقل از جمله جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی اشاره داشتند.
درخاتمه ریاست طرف پاکستانی با اهدا لوح تقدیری از سوی سفیر محترم پاکستان در تهران از تعاملات و همکاری های دفتر ترانزیت و حمل ونقل جاده ای تقدیر به عمل آورد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.