| کد خبر: 246439 |

طی حکمی از سوی رستم قاسمی؛

نماینده تام الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی، در حکمی حسین مذنب را بعنوان نماینده تام الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی، در حکمی حسین مذنب را بعنوان نماینده تام الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی حسین مذنب را به عنوان نماینده تام الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با عنایت به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و لزوم نظارت بر برنامه ریزی سفرها و ارائه خدمات مناسب به زائران و با توجه به گستردگی وظایف و امور محوله به وزارت راه و شهرسازی در ستاد اربعین کشور، جنابعالی را بعنوان نماینده تام الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی منصوب می کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های نیروی انسانی در ستاد وزارتخانه، سازمان ها و شرکت ها، ادارات کل تابعه و سازمان های مردم نهاد ضمن هماهنگی با معاونت محترم حمل ونقل جهت انجام اقدامات موثر در راستای تحقق اهداف از جمله موارد زیر موفق و موید باشید.

۱- اخذ گزارش اقدام های به عمل آمده از سوی مدیران ستادی وزارتخانه، سازمان های شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل تابعه

۲- ارزیابی برنامه ریزی انجام شده در وزارت راه و شهرسازی و سازمان ها و شرکت های تابعه و نظارت بر اجرای دقیق و به هنگام آن ها در هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی

۳- بازدید مستمر از راه های مواصلاتی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن و مراکز ارائه خدمات به زائرین

۴- نظارت بر نحوه خدمات رسانی موکب های وزارت راه و شهرسازی در شهرهای مختلف کشور

۵- نظارت بر روند فعالیت و خدمات رسانی پایانه های مرزی و مراکز رفاهی در مبادی ورودی و خروجی کشور و مراکز بین راهی

۶- نظارت بر روند عرضه و فروش بلیط به زائرین اربعین حسینی و برخورد قاطع و قانونی با متخلفین.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.