| کد خبر: 246400 |

شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌ بلیت‌های اربعین را به دادستانی اعلام کنند

دادستان عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر تامین شرایط مطلوب برای زائران اربعین گفت: شرکت های هواپیمایی قیمت ها را به موقع به دادستانی اطلاع دهند تا با کسانی که در افزایش قیمت ها نقش دارند، برخورد شود.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر تامین شرایط مطلوب برای زائران اربعین گفت: شرکت های هواپیمایی قیمت ها را به موقع به دادستانی اطلاع دهند تا با کسانی که در افزایش قیمت ها نقش دارند، برخورد شود.

به گزارش تین نیوز، علی صالحی در نشست مشترک با مدیران شرکت های هواپیمایی کشور اظهار کرد: برای حل تأخیر هواپیماها، برنامه ریزی جدی داشته باشید.

وی افزود: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: تأخیر هواپیماها، نارضایتی زیادی ایجاد کرده و علاوه بر آن قیمت های خارج از قاعده نیز بر این نارضایتی افزوده است.

وی با بیان اینکه خدمات دهی شرکت های هواپیمایی حق مسافر است، تصریح کرد: جریمه ها را به موقع پرداخت کنید، با مردم صحبت کنید و با اطلاع رسانی به موقع در زمان تأخیر هواپیما، مسافران را از سردرگمی نجات دهید.

صالحی اضافه کرد: بهتر است هواپیماهایی که نقص فنی دارند، پرواز نکنند زیرا وقتی یک هواپیما نقص فنی داشته باشد حتی ممکن است اعتبار کشور را زیر سوال ببرد.

وی تأکید کرد: این روزها حال مسافران اربعینی را دریابید و قیمت ها را به موقع به دادستانی اطلاع دهید تا با کسانی که در افزایش قیمت ها نقش ایفا می کنند، برخورد کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خطاب به مدیران شرکت های هواپیمایی یادآور شد: تأمین شرایط مطلوب تردد برای زائرانی که قصد سفر هوایی به عراق و (بالعکس به ایران) را دارند باید در اولویت شرکت های هواپیمایی قرار گیرد و در این زمینه کم کاری شرکت ها توجیه پذیر نخواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.