| کد خبر: 246397 |

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تهران مطرح کرد؛

راه‌اندازی سامانه کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت: سامانه کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران راه اندازی شده و در مرحله اول برای میکسرهای بتن اجرایی شده است.

به گزارش تین نیوز، مهدی وحدت کار، با اعلام اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران در ۶ ماه پایانی سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: ما با دو حوزه لجستیک و پایانه ها سر و کار داریم که هر دو بخش به هم مرتبط هستند و طرح ها در این بخش ها اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران به تعدادی از طرح های مهم اشاره کرد و افزود: پروژه بندر خشک، مراکز لجستیک درونی و توزیع و تجمیع مویرگی بار از جمله طرح هایی هستند که به شدت به اقتصاد کشور کمک و بخش قابل توجهی از اقتصاد را به خود وابسته می کند. این پروژه ها در توسعه کسب و کارها بسیار مؤثر است و ارتباط و وابستگی تنگاتنگی با انواع بخش های تجاری دارد.

وی با بیان اینکه به زودی سرویس های لجستیک راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اعتبار غالب این طرح ها از محل سرمایه گذاری است. با توجه به اینکه فرآیند مردمی سازی امور، جزو برنامه ها و دستور شهردار تهران بوده، به سمت جذب سرمایه گذار رفتیم، بنابراین ۸۰ درصد طرح ها، مدل سرمایه پذیری دارند و صاحبان کسب و کار در زمینه های مختلف از جمله صنایع و حمل و نقل و دیگر بخش ها وارد عمل می شوند.

وحدت کار از آغاز تعدادی از این طرح ها خبر داد و گفت: سامانه IEBLS (کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران) راه اندازی شده که این سامانه چند گام دارد و در مرحله اول برای میکسرهای بتن اجرایی شده است؛ به گونه ای که در گذشته هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداشتیم و در حال حاضر میکسرها قابل مدیریت هستند.

وی با بیان اینکه سرعت میزان بار، سامانه توزین، باربرگ و مواردی از این قبیل در اختیار پلیس نیز قرار دارد، یادآور شد: گام بعدی این سامانه، مدیریت نخاله برها، حمل آسفالت و وسایل نقلیه پخش هستند؛ در مجموع در سامانه IEBLS از ناوگان های بزرگ آغاز می کنیم تا به دیگر بخش ها برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.