| کد خبر: 246333 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

◄ 25 میدل‌باس وارد اصفهان شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ۲۵ میدل‌باس وارد شهر شده است، گفت: تا قبل از مهرماه سال‌جاری ۲۵ دستگاه میدل‌باس دیگر وارد اصفهان می‌شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ۲۵ میدل‌باس وارد شهر شده است، گفت: تا قبل از مهرماه سال‌جاری ۲۵ دستگاه میدل‌باس دیگر وارد اصفهان می‌شود و ۵۰ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس با هدف بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی شهر در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه ۲۵ میدل‌باس اکنون شده وارد اصفهان شده است، گفت: تا قبل از مهرماه سال‌جاری ۲۵ دستگاه میدل‌باس دیگر هم وارد اصفهان می‌شود و ۵۰ دستگاه نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد.

روحانی توضیح داد: نوع سوخت این خودروها گازوئیل، نوع موتور آنها چهار سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی آن یورو پنج و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای موتور است.

روحانی با بیان اینکه حداکثر سرعت مجاز میدل‌باس‌ها ۸۰ کیلومتر است، تأکید کرد: سازه طراحی شده بدنه و اتاق این خودروها مستحکم و مطابق استاندارد است و ارتفاع ورودی میدل‌باس‌ها نیز جهت سهولت در ورود و خروج مسافران پایین است.

آنطور که مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفته است، میدل‌باس‌ها دارای رمپ ویژه معلولان، دو دریچه سقفی اضطراری در جلو و عقب، مانیتور رنگی با قابلیت پنج ورودی، یک دوربین بالای درب ورودی وسط، یک دوربین داخل فضای مسافری جهت نظارت راننده، زنگ درخواست پیاده شدن، سامانه تهویه مطبوع با ظرفیت برودتی ۲۸ کیلووات و خنک‌کنندگی مناسب و ظرفیت هوادهی ۴۲۰۰ مترمکعب هستند.

روحانی اضافه کرد: این خودروها دارای ۲۱ صندلی مستحکم و راحت از جنس پلی‌آمید ضد اشتعال با روکش مناسب از مخمل یا چرم مصنوعی قابل شست‌وشو هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.