| کد خبر: 246307 |

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری اعلام کرد؛

برخورد با تخلفات نرخ بلیت سفرهای جاده ای اربعین

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: با تخلفات مربوط به گران فروشی بلیت های اربعین در بخش حمل و نقل جاده ای مسافر برخورد قانونی می شود.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: با تخلفات مربوط به گران فروشی بلیت های اربعین در بخش حمل و نقل جاده ای مسافر برخورد قانونی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: گزارش هایی مبنی بر فروش بلیت خارج از شبکه مجاز فروش بلیت در اختیار و مسئولیت شرکت های حمل و نقل با نرخی فراتر از نرخ مصوب برای سفرهای اربعین دریافت شده که غیر قانونی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع و قانونی انجام می شود.

وی با بیان این که تنها مرجع رسمی برای خرید بلیت صرفاً شرکت های حمل و نقل مسافر هستند، از مسافران خواست حتما بلیت را مسقیما از شرکت های حمل و نقل تهیه و به نرخ مصوب بلیت مسیرهای مورد نظر خود که در پایانه های مسافربری نیز اعلام شده است، توجه کرده و هیچ گونه هزینه مازادی پرداخت نکنند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از زائران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تعزیرات مستقر در پایانه های مسافربری انعکاس دهند.

به گزارش سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، به گفته باقرجوان همچنین سامانه جامع ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های این سازمان به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات هموطنان ارجمند می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.