| کد خبر: 246241 |

عملکرد آماری۴ ماهه ابتدای ۱۴۰۱ وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل‌ونقل هوایی؛

رشد ۱۶۷ درصدی پروازهای بین‌المللی نسبت به سال۱۴۰۰

بررسی عملکرد ۴ ماهه اول امسال وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل ونقل هوایی نشان از رشد ۱۶۷ درصدی پروازهای بین المللی ورشد ۲۹۷ درصدی اعزام و پذیرش مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

تین نیوز

بررسی عملکرد ۴ ماهه اول امسال وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل ونقل هوایی نشان از رشد ۱۶۷ درصدی پروازهای بین المللی ورشد ۲۹۷ درصدی اعزام و پذیرش مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، عملکرد ۴ ماهه خود در سال جاری در مدهای مختلف حمل ونقل را منتشر کرده است. عملکرد ۴ ماهه این وزارتخانه در بخش حمل ونقل هوایی بر اساس داده ها و اطلاعات منتشر شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حکایت از افزایش عملکرد این حوزه دارد.

 براساس عملکرد اعلام شده، تعداد نشست و برخاست در پرواز های داخلی و بین المللی در ۴ ماهه سال جاری به ترتیب ۹۶ هزار فروند و ۸ هزار فروند بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (داخلی ۱۰۴ هزار فروند و بین المللی ۳  هزار فروند) به ترتیب ۸ درصد کاهش و ۱۶۷ درصد افزایش داشته است.

بر اساس گزارش منتشر شده؛ میزان اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای داخلی و بین المللی در ۴ ماهه سال جاری به ترتیب ۱۰۸۳۳ هزار نفر و ۱۰۱۲ هزار نفر بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (داخلی ۸۰۶۲  هزار نفر و بین المللی ۲۵۵  هزار نفر)  به ترتیب ۳۴ درصد و ۲۹۷ درصد افزایش داشته است.

با بررسی روند ۱۰ ساله اعزام و پذیرش مسافر هوایی مشخص می شود که بیشترین میزان اعزام و پذیرش مسافر پروازهای داخلی و بین المللی به ترتیب در ۴ ماهه سال های  ۱۳۹۶ و ۱۳۹۳ به میزان ۱۴.۸ و ۱.۵ میلیون نفر ثبت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.