| کد خبر: 246127 |

توسعه ناوگان اتوبوس‌ های الکتریکی در دهلی

شرکت حمل‌ونقل دهلی، دومین شهر پرجمعیت هند، در نظر دارد از طرح تردد عمومی و استراتژی‌های عملگرا برای تمرکز بر طراحی مسیرهای عبور و مرور، افزایش کارآیی جدول زمانی و بهبود برنامه‌ریزی برای رانندگان و خودروها بهره بگیرد.

تین نیوز

شرکت حمل‌ونقل دهلی، دومین شهر پرجمعیت هند، در نظر دارد از طرح تردد عمومی و استراتژی‌های عملگرا برای تمرکز بر طراحی مسیرهای عبور و مرور، افزایش کارآیی جدول زمانی و بهبود برنامه‌ریزی برای رانندگان و خودروها بهره بگیرد.

به گزارش تین نیوز، شرکت حمل‌ونقل دهلی به‌زودی یک بستر نرم‌افزاری، ابر-محور و بسیار دقیق را به طور آزمایشی در طراحی حمل‌ونقل عمومی توسعه خواهد داد تا از این طریق، ناوگان اتوبوس‌رانی الکتریکی را در سراسر شهر گسترش دهد. این اقدام با هدف کاهش انتشار کربن و بهبود وضعیت هوا در شهر پیاده خواهد شد و برنامه‌ریزان را در تحقق هدف صفر انتشار این گاز مضر تا سال ۲۰۷۰ یاری خواهد داد.

نارندرا موری، نخست‌وزیر هند در کنفرانس تغییرات اقلیمی نوامبر سال گذشته که در گلاسکو، بزرگ‌ترین شهر اسکاتلند برگزار شد، ادعا کرد که دهلی تا سال ۲۰۷۰ به شهری با انتشار صفر کربن تبدیل خواهد شد. شواهد حاکی است که از آن زمان تاکنون، اقدامات بسیار مهمی در شهر پیاده شده که کاهش نسبی کربن را در پی داشته است. استفاده از اتوبوس‌ های برقی در بخش حمل‌ونقل عمومی از مهم‌ترین استراتژی‌های پیاده شده در شهر بوده است که البته مدیران از بهبود زیرساخت‌ها برای تردد هر چه بهتر و بیشتر این خودروهای پاک خبر داده و مدعی شده‌اند از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا برای این کار بهره خواهند گرفت.

توسعه ناوگان اتوبوس‌های الکتریکی در دهلی

علاوه بر این، افزایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی، طراحی بهتر اتوبوس‌های عمومی الکتریکی، بهبود زمان‌بندی تردد و در نهایت، بهینه‌سازی تأمین این خودروها از مهم‌ترین اقداماتی خواهد بود که در آینده نزدیک در دهلی پیاده می‌شود. در این راستا، قرار است شرکت حمل‌ونقل دهلی به همکاری با کمپانی تولیدکننده اتوبوس‌های الکتریکی Optibus بپردازد تا تعداد ۱۵۰ اتوبوس الکتریکی جدید را وارد ناوگان کند و از این طریق در مسیر تحقق هدف صفر انتشار کربن تا سال ۲۰۷۰ گام مهمی بردارد.

اگرچه وجود اتوبوس‌های برقی مزایای بسیاری برای شهرها در پی دارد، با این حال می‌تواند چالش‌های بیشماری را نیز، به ویژه در بخش زیرساخت‌ها پیش روی مدیران قرار دهد که در این رابطه، کمپانی Optibus متعهد شده است با همکاری خود این مشکلات را در دهلی به حداقل برساند.

توسعه ناوگان اتوبوس‌های الکتریکی در دهلی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.