◄ تامین اعتبار؛ کلید حل معمای آخرین حلقه از آزادراه قزوین- رشت
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سفری که اردیبهشت ماه امسال به استان گیلان داشت وعده داد باند رفت آزاد راه منجیل- رودبار به عنوان آخرین حلقه از آزادراه قزوین- رشت در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز در سال جاری به بهره برداری برسد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سفری که اردیبهشت ماه امسال به استان گیلان داشت وعده داد باند رفت آزاد راه منجیل- رودبار به عنوان آخرین حلقه از آزادراه قزوین- رشت در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز در سال جاری به بهره برداری برسد.
به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی این اقدام را گام مهمی در تکمیل کریدور آزادراهی شمال- جنوب کشور و افزایش ظرفیت های بهره برداری از بندر امام خمینی در شمال خلیج فارس دانست.
آن چنان که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در آن زمان نوشت، معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل این آزادراه را موجب حذف گلوگاه ترافیکی آزادراه قزوین- رشت دانست و افزود: به دلیل اتصال آزاد راه به جاده موجود، ظرفیت کل آزادراه با داشتن یک منطقه با گنجایش راه اصلی چند خطه، کاهش مییابد و با در نظر گرفتن افزایش ترافیک عبوری از این آزادراه، این گلوگاه مشکل ساز است و روان شدن کامل ترافیک آزادراه تنها با احداث آزادراه منجیل- رودبار میسر میشود.
خادمی با اشاره به توپوگرافی ویژه منطقه و کوهستانی بودن مسیر اظهار داشت: مسیر رفت این آزادراه دارای ۴ دستگاه تونل به طول ۳ کیلومتر و ۷ دستگاه پل به طول ۱۷۰۰ متر است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ارزش روز این پروژه را بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: به منظور تکمیل عملیات اجرایی بخشهای باقی مانده مسیر حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.