| کد خبر: 246085 |

◄ مدت زمان ابطال بارنامه از 12 ساعت به 6 ساعت کاهش یافت

بر اساس این دستورالعمل، با توجه به نامه تاریخ 26 مرداد ماه امسال مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا، از تاریخ یکم شهریور ماه سال 1401 زمان ابطال بارنامه های صادره توسط شرکت های حمل و نقل داخلی از 12 ساعت به 6 ساعت کاهش می یابد.

تین نیوز

به گفته رانندگان و کامیونداران، برخی شرکت های حمل و نقل وقتی بارنامه صادر کردند و مطمئن شدند راننده راهی جاده شده است، اقدام به باطل کردن بارنامه می کنند.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که رانندگان و کامیونداران می گویند، پرداخت نکردن سهم ۹ درصد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شارژ نشدن کارت سوخت جهت پیمایش برای رانندگان و کامیونداران که با این اقدام شرکت ها مواجه شده اند، باطل شدن بیمه بار و عدم قبول مسئولت بیمه در صورت بروز هرگونه حادثه ای، از جمله تبعات منفی این اقدام است.

امروز اما، دستورالعمل جدیدی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که طی آن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خطاب به کانون انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای استان اصفهان، اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل کالای استان اصفهان و کانون انجمن های صنفی کامیونداران استان اصفهان از کاهش مدت زمان ابطال بارنامه خبر داد.

بیشتر خوانید:

به گزارش تین نیوز، بر اساس این دستورالعمل، با توجه به نامه تاریخ 26 مرداد ماه امسال مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا، از تاریخ یکم شهریور ماه سال 1401 زمان ابطال بارنامه های صادره توسط شرکت های حمل و نقل داخلی از 12 ساعت به 6 ساعت کاهش می یابد.

آن چنان که فرزاد دادخواه در این دستورالعمل اعلام کرده، همچنین ابطال بارنامه فقط با ذکر دلیل موجه از سوی شرکت حمل و نقل صادر کننده بارنامه امکان پذیر خواهد بود.

ابطال بارنامه
دستورالعمل کاهش زمان ابطال بارنامه
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.