| کد خبر: 246069 |

ورود 50 دستگاه اتوبوس برقی به خیابان «جمهوری»

معاون حمل و نقل شهردار تهران با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان خواهد شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل شهردار تهران با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی صبح امروز در مراسم افتتاح پایانه قطارهای شهری در اکباتان ضمن تشکر از افرادی که در ساخت این پایانه در ۱۴ سال گذشته دخیل بودند، گفت: این پایانه نقش زیادی در تأمین و نگهداری قطارهای مترو ایفا می‌کند و می‌توان در شرایط اضطرار برای اعزام و تخلیه قطارها از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه، جمع‌آوری کارگاه ساخت پایانه اکباتان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: همزمان عملیات تجهیز ساخت پلازا به جای آن و بر روی سطح پایانه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

افتتاح پایانه متروی اکباتان پس از ۱۴ سال

نظیر پایانه زیرزمینی اکباتان در کشور وجود ندارد

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایران از نظر ساخت تونل و ایستگاه‌های مترو کاملا خودکفاست، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، متروی تهران در بین ۲۵ شهر دنیا از نظر طول و ایستگاه رتبه بیستم را دارد.

وی با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس ادمه داد: باید ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی پیش از بازگشایی مدارس افزایش پیدا کند و به طور جدی بر روی این مسئله تمرکز کردیم و برنامه‌ریزی‌هایی را در حوزه اتوبوسرانی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه با دستور شهردار تهران ۲۲۰ میلیارد تومان نقدینگی برای اورهال ۵۵۰ اتوبوس تزریق کرده‌ایم، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.