| کد خبر: 246042 |

◄ بلیت اتوبوس بین جاده‌ ای در ایام اربعین پیش‌فروش نمی‌ شود

در روزهای منتهی به اربعین که زائران قصد سفر به عراق دارند، پیش‌فروش بلیت اتوبوس بین جاده‌ای انجام نخواهد شد و فروش تمام بلیت‌ها روزفروش است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای منتهی به اربعین که زائران قصد سفر به عراق دارند، پیش فروش بلیت اتوبوس بین جاده ای انجام نخواهد شد و فروش تمام بلیت ها روزفروش است.

به گزارش تین نیوز، داریوش امانی با اشاره به افزایش تقاضای اتوبوس برای سفر اربعین و کاهش میزان ناوگان حمل و نقل عمومی که منجر به افزایش هزینه این ناوگان در جاده های کشور شده، اظهار کرد: قیمت بلیت اتوبوس در نزدیکی ایام اربعین اطلاع رسانی خواهد شد. 

وی افزود: اگر نیاز به پیش فروش بلیت ها احساس شد، حتما موضوع اطلاع رسانی می شود. هیچکس در هیچ سایتی اجازه ندارد بلیت اتوبوس پیش فروش کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: باید توجه داشت ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی محدود است. همانطور که معاون امنیتی وزیر کشور نیز اعلام کرد، انتظار می رود زائران در سفر اربعین از خودروی شخصی خویش استفاده کنند.

امانی خاطرنشان کرد: البته در ایام پیش رو تلاش می شود تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی کشور برای سفر زائران به عراق اختصاص یابد. ضمن اینکه مطابق مصوبه ستاد اربعین مقرر شد در مدت زمان بازگشت زائران از ظرفیت دستگاه ها و کارخانجات بزرگ که اتوبوس در اختیار دارند نیز استفاده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.