| کد خبر: 246041 |

سرگزی: ایرلاین ها پاسخگوی دستگاه های اجرایی و نظارتی نیستند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان سازمان هواپیمایی تاکنون از برنامه های مختلفی برای کنترل قیمت‌ها و ساماندهی پروازها صحبت کرده‌اند اما در عمل ایرلاین‌ها نسبت به این سیاست‌ها بی تفاوت هستند.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان سازمان هواپیمایی تاکنون از برنامه های مختلفی برای کنترل قیمت ها و ساماندهی پروازها صحبت کرده اند اما در عمل ایرلاین ها نسبت به این سیاست ها بی تفاوت هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد سرگزی  با اشاره به ضرورت نظارت بر نرخ ایرلاین ها به ویژه در ایام اربعین، بیان کرد: امروز ما احساس می کنیم ایرلاین ها خیلی تابع مجموعه سازمان هواپیمایی کشوری نبوده و از سیاست های این سازمان تبعیت نمی کنند. در خیلی از برنامه ریزی هایی که از سوی ایرلاین ها صورت می گیرد نیز سیاست های مجموعه سازمان هواپیمایی رعایت نمی شود.

خودسری ایرلاین ها

وی در ادامه اظهار کرد: مسئولان سازمان هواپیمایی که در نشست های کمیسیون حاضر می شوند توضیحاتی ارائه کرده و از برنامه های خود برای کنترل قیمت ها و ساماندهی پروازها در مسیرهای مختلف صحبت می کنند اما در عمل اتفاقی نمی افتد. امروز به نحوی شده است که خیلی از ایرلاین های ما به دلیل ضعف عملکرد دستگاه های اجرایی پاسخگوی این دستگاه ها و حتی دستگاه های نظارتی مرتبط با حوزه هواپیمایی نیستند. 

پروازهای اربعین باید با نرخ ثابت فروخته شود

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون عمران طبق رسالت خود مکررا مسئولان سازمان هواپیمایی را به کمیسیون دعوت کرده و پیرامون موضوعات به آنها تذکراتی داده شده است. قطعا این روند نظارتی باید ادامه پیدا کند. در خصوص قیمت بلیت پروازها برای اربعین نیز باید یک نرخ ثابت تعیین شده و جلوی نوسانات در قیمت بلیت ها گرفته شود. کمیسیون عمران نیز این موضوع را دنبال خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.