| کد خبر: 245933 |

◄ ۱۰ شرکت حمل و نقل مسافر در قم تعطیل شد

۱۰ شرکت حمل ونقل مسافر و دفتر فروش بلیط اتوبوس در قم، به دلیل افزایش بهای بلیط، صدور دستی فروش بلیط، تاخیر بیش از حد درحرکت ناوگان، واسطه گری و غیره، تعطیل و پروانه فروش بلیط آنها ابطال شد.

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: ۱۰ شرکت حمل ونقل مسافر و دفتر فروش بلیط اتوبوس در قم، به دلیل افزایش بهای بلیط، صدور دستی فروش بلیط، تاخیر بیش از حد درحرکت ناوگان، واسطه گری و غیره، تعطیل و پروانه فروش بلیط آنها ابطال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، علیرضا اسدی در گفت و گویی افزود: از عمده تخلفات صورت گرفته که به سرعت با آن برخورد می شود صدور دستی فروش بلیط است که این امر می تواند موجب دور زدن نرخهای مصوب مندرج در سامانه الکترونیکی فروش شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله ازبرخورد با تخلفات، پنج شرکت حمل ونقل مسافر مستقر در پایانه مرکزی قم( پایانه کوثر) به مدت یک هفته تا یکماه تعطیل و نسبت به پلمپ و درج بنر تعطیلی هر شرکت اقدام شد.

اسدی افزود: در ادامه، نسبت به ابطال پروانه پنج دفتر فروش بلیط اتوبوس نیز درسطح شهر قم اقدام شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در ادامه به روند استعلام و احراز تخلفات شرکت‌ها و دفاتر فروش بلیط اتوبوس اشاره کرد و گفت: پس از رویت تخلفات استعلامی که غالبا توسط کاربران و نظار حوزه معاونت حمل ونقل صورت می گیرد، نسبت به بررسی و تشکیل کمیسیون ویژه در محل شرکت و دفتر فروش بلیط اقدام می شود.

اسدی افزود: پس از ارائه موارد تخلفی و استماع ادله مدیران شرکتها و مسئولان دفات رفروش بلیط، درصورت احراز تخلف، نسبت به صدور حکم در محل اقدام می شود.

وی با یادآوری این مهم که نوع احکام صادره متناسب با تخلفات موضوعه می باشدعنوان کرد: درصورت تکرار تخلفی (بیش از سه بار) توسط شرکت‌های حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر، متناسب با نوع تخلف، حکم به تعطیل شرکت، گاها به مدت یکسال داده خواهد شد.

اسدی تصریح کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته، درصورت استفاده کاربران از سامانه‌های الکترونیکی ارائه خدمات سفر، تخلفات دربخش حمل ونقل جاده ای به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم درخاتمه اظهار داشت: کاربران درصورت مشاهده هرنوع تخلف درحوزه حمل ونقل جاده‌ای ( اعم از کالا و مسافر) می توانند جهت اطلاع با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.