| کد خبر: 245790 |

ونزوئلا به زمین گیر شدن هواپیمایش در آرژانتین اعتراض کرد

یک هیات رسمی از جمله وزیر حمل و نقل ونزوئلا در مقابل سفارت آرژانتین در کاراکاس نسبت به زمین گیر شدن هواپیمای کشورشان در آرژانتین تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

تین نیوز

یک هیات رسمی از جمله وزیر حمل و نقل ونزوئلا در مقابل سفارت آرژانتین در کاراکاس نسبت به زمین گیر شدن هواپیمای کشورشان در آرژانتین تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، "رامون ولاسکوئز" وزیر حمل ونقل ونزوئلا و نمایندگان طرفدار دولت برای نشان دادن اعتراض خود از سفارت آرژانتین بازدید کردند، در حالی که چند ده نفر از کارگران شرکت هواپیمایی دولتی کونویاسا در بیرون تجمع کرده بودند و شعار می دادند که هواپیما و خدمه را برگردانید.

ولاسکوئز پس تحویل سندی به سفارت آرژانتین گفت: ما اطلاعاتی را به سفیر دادیم تا مقامات و همتایان در آرژانتین بنشینند و در مورد وضعیت گفت و گو کنند تا بهترین جایگزین و بهترین راه حل را برای این مشکل پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: ما امیدواریم که حقیقت پیروز شود تا سیستم دادگستری آرژانتین واکنش نشان دهد و این وضعیت که با غیرقانونی گرفتار شده است را به سطوح جدیدی نبرد.

اعتراض مقامات ونزوئلا به سفیر آرژانتین در حالی اعلام می شود که یک فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۴۷ متعلق به شرکت Emtrasur)) ونزوئلا، از ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ماه) با چندین سرنشین و خدمه پرواز همچنان در آرژانتین زمین گیر شده است.

وزارت دادگستری آمریکا با دخالت در این موضوع در بیانیه ای هواپیمای بوئینگ باری زمینگیر شده در آرژانتین را به ارتباط با گروه های تروریستی متهم کرد و خواستار صدور مجوز مصادره آن از سوی مقام های آرژانتینی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.