| کد خبر: 245789 |

◄ چشم انداز، اهداف و استراتژی راه آهن آلمان برای سال 2030

اگر بخواهیم گرمایش زمین را محدود کنیم، باید ترافیک را به سمت راه آهن سازگار با آب و هوا در مقیاس وسیع سوق دهیم.

تین نیوز

آلمان به راه آهن توانمند نیاز دارد، برای آب و هوا، برای مردم، برای اقتصاد و برای اروپا، تلاشی سنگین برای انتقال ترافیک بیشتر به ریل. استراتژی گسترده (Strong Rail) پایه و اساس مورد نیاز ما را برای موفقیت در این تلاش فراهم خواهد کرد.

این بیان با توضیحات زیر در بخش اول چشم انداز، اهداف و استراتژی راه آهن آلمان در سایت شرکت DB گنجانده شده است.

با توجه به تغییرات آب و هوایی و افزایش حجم ترافیک، راه آهن در سال های آینده اهمیت فزاینده ای پیدا خواهد کرد. اگر بخواهیم گرمایش زمین را محدود کنیم، باید ترافیک را به سمت راه آهن سازگار با آب و هوا در مقیاس وسیع سوق دهیم.

اگر ترافیک به ریل منتقل نشود، وضعیت بطور کلی و کیفیت زندگی بطور خاص بدتر خواهد شد، به ویژه مناطق پرجمعیت.

امروزه، 60 درصد خدمات حمل و نقل DB Cargo در آلمان، ترافیک برون مرزی یا ترانزیت است. با افزایش حجم تجارت، حمل و نقل بار نیز رشد خواهد کرد. انتظار می‌ رود این افزایش تا سال 2030 به بیش از 20 درصد برسد و در نتیجه حجم‌ هایی ایجاد شود که برای ترافیک جاده‌ای امکان‌ پذیر نخواهد بود. با توجه به این تحولات، به ویژه حمل و نقل ریلی بار اهمیت فزاینده ای پیدا خواهد کرد. حمل و نقل باری روان از مرزهای اروپا برای اقتصاد آلمان و اروپا حیاتی است و راه آهن نیز چیزهای بیشتری برای ارائه دارد: مردم را در سراسر اروپا گرد هم می آورد و بنابراین عامل مهمی در ارتباطات و همکاری است.

DB مسئولیت خود را ایفاء و راه آهن را در آلمان تقویت خواهد کرد، برای آب و هوا، برای مردم، برای اقتصاد و برای اروپا.

اهداف DB برای آب و هوا: کاهش انتشار کربن به میزان 10.5 میلیون تن در سال با انتقال ترافیک به ریل.

برای مردم: دوبرابر کردن حمایت در حمل و نقل مسافر در مسافت طولانی و کاهش تعداد سفرهای خودرویی در آلمان به میزان 5 میلیون و پروازهای داخلی به میزان 14000 در روز.

برای اقتصاد: افزایش سهم بازار حمل و نقل ریلی از 18 به 25 درصد، معادل 13 میلیون سفر کمتر با کامیون در سال در آلمان.

برای اروپا: برای دستیابی به یک اروپای متصل با تقویت یک شبکه ریلی قوی.

برای مدیریت رشد در حمل و نقل ریلی، DB زیرساخت های خود را تقویت خواهد کرد و به کار بر روی کیفیت و خدمات مشتری ادامه خواهد داد. با راه اندازی دستور کار خود برای خدمات ریلی بهتر در اواخر سال گذشته، هیئت مدیره DB روند ایجاد ظرفیت اضافی، افزایش کیفیت و وقت شناسی و بهبود رضایت مشتری را آغاز کرد. اکنون، استراتژی فراگیر جدید DB، Strong Rail، چارچوبی گسترده ارائه می دهد و به وضوح بیان می کند که گروه DB در آینده چه مسیری را طی خواهد کرد. اگر قرار است به این اهداف بلندپروازانه دست یابیم، دویچه بان، کل صنعت و دولت همگی باید با یکدیگر همکاری کنند.

استراتژی جدید شامل سه حوزه اصلی است. مسیرهای بیشتر، قطارهای بیشتر و کارمندان بیشتر- ساختارهای ساده، گردش کار روشن و کار تیمی اختصاصی- خدمات پرتواتر، اتصال بیشتر و سبد حمل و نقل کالای بهتر.

تغییرات از این نوع از بالا به پایین اتفاق نمی افتد. در نهایت، این کارمندان ما هستند که بهتر می دانند برای ساختن راه آهن قوی چه چیزی لازم است. به همین دلیل، DB فعالانه کارکنان خود را در تحول مشارکت خواهد داد. در انجمن‌ ها، فعالیت‌ ها و موارد مشابه، کارمندان پروژه‌ های خود را توسعه داده و سپس پایه‌ ای برای 15 ابتکار که در DB اجرا می‌ شود، تشکیل می‌ دهند.

ریل قوی یعنی: 1- ما یک پیشگام در حفاظت از آب و هوا باقی خواهیم ماند و تا سال 2038 انرژی تجدید پذیر 100 درصد را ارائه می دهیم. 2- ما مسافر مسافت طولانی را با افزایش بیش از 260 میلیون دوبرابر خواهیم کرد. 3- یک میلیارد مسافر جدید منطقه ای و محلی اضافه خواهیم کرد. 4- ما حجم ترافیک DB Cargo در آلمان را 70 درصد افزایش خواهیم داد. 5- ما با دولت آلمان برای افزایش ظرفیت شبکه تا 30 درصد کار خواهیم کرد. 6- ما با دیجیتال ریل برای آلمان وارد عصر جدیدی خواهیم شد. 7- ما ایستگاه های خود را به کانون هایی برای تحرک پیشگام تبدیل خواهیم کرد. 8- در سال های آینده 100000 کارمند جدید استخدام خواهیم کرد. 9- ما قطارهای بیشتری را خریداری خواهیم کرد و ارتباطات بیشتری را نسبت به قبل ارائه خواهیم داد. 10- در هر کاری که انجام می دهیم، بر هدف خود تمرکز خواهیم کرد: ساخت راه آهن قوی برای آلمان.*

* (برگرفته از سایت شرکتDB)

 

 

downloadFile آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.