| کد خبر: 245778 |

◄ اصلاح آیین‌ نامه کیلومتراژ شرکت راه‌ آهن

مدیرعامل شرکت راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران از اصلاح آیین‌ نامه کیلومتراژ در راستای رعایت عدالت و سیاست‌ های جدید این شرکت خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اصلاح آیین نامه کیلومتراژ در راستای رعایت عدالت و سیاست های جدید این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی، در دیدار با همکاران لکوموتیوران، رؤسای قطار و مانورچی، اعضای هیئت مدیره، معاونان و برخی از مدیران راه آهن، اظهار کرد: پس از برگزاری ۱۴ جلسه هیئت مدیره، اقداماتی در خصوص اصلاح آئین نامه کیلومتراژ و نظام انگیزشی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه موضوع کیلومتراژ صرفا یک عدد نیست بلکه تحولی اساسی در مسیر کاری نیروهای عملیاتی است، عنوان کرد: درخواست های به حقی از سوی لکوموتیورانان و رؤسای قطار و کادر مانور در خصوص اصلاح آئین نامه کیلومتراژ وجود داشت، مسئله مهم این است که هم عدالت رعایت شود و هم تا جایی که مقدور است، تبعیض بین نیروهای عملیاتی از میان برداشته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه موضوع کیلومتراژ باید یکپارچه شده و پرداختی ها بر مبنای آن صورت گیرد، اظهار کرد: تحول اساسی در آئین نامه کیلومتراژ اتفاق افتاده و سرعت سیر و سرعت سفر در آئین نامه جدید، لحاظ شده است.

صالحی تصریح کرد: آئین نامه جدید کیلومتراژ، ناظر به یک ریل گذاری جدید مبتنی بر عدل، انصاف، و سیاست ها و راهبردهای شرکت راه آهن است و هر شخصی که با رعایت ایمنی، سیر بیشتری انجام دهد دریافتی بیشتری خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه بایستی اعمال سلیقه مدیریتی در کار کاهش یابد، گفت: طبق آئین نامه جدید، پرداخت کیلومتراژ از وضعیت ایستا به پویا تغییر خواهد کرد. از این طریق و با روزآمدسازی ساختار و فضای سنتی راه آهن، می توانیم نظام کنترلی دقیقی داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    مرحبا به این تلاش. انشالله که مفید به فایده باشد و مشکلات معیشتی پرسنل ذیربط را مرتفع نماید.

  • اکبر 0 0

    از نظر عدالت و انطباق با قانون کیلومتراژ بسیار دور است از صواب

  • قاسم 1 1

    کیلومتراژ غده ای چرکین و متعفن است که فقط باید حذف گردد و به هیچ شکلی قابل درمان نیزگفته شده هر کسی سیر بیشتر و ایمن تر داشته باشد کیلومتراژ بیشتری خواهد داشت اما این مهم نیست مهم این است با رعایت چه سقفی کیلومتراژ بدست آورد
    وقتی سقف ندارد یعنی سوانح بی شمار پر تکرار

  • ساسان 1 1

    با سلام
    1-نفس ورود مدیر عامل و شجاعت در پیگیری این مساله تا به نتیجه رسیدن آن قابل احترام است با توجه به سابقه بسیار بد هیات مدیره های راه آهن از گذشته تا کنون ،اقدام ایشان ارزشمند و مغتنم است
    2-ایجاد ارتباط حق ماموریت با کیلومتراژ ، امری بی نظیر انقلابی و نزدیک به عدالت است و قابل قبول
    3_لحاظ ضرایب خوب است اما ابهامات و شفافیت را بسیار کاهش می دهد و موجبات دعواهای مدیریتی بین نواحی خواهد بود چون مقوله آمارهای مستند باید رسیدگی و مکانیزه کامل گردد.

  • اکبر 1 0

    آیین نامه کیلومتراژ دیگر قابلیت اجرا ندارد

  • ناشناس 0 0

    مشک آن است که خود ببوید نه آنکه مدیر عامل بگوید