| کد خبر: 245565 |

◄ قطار گردشگری محرم راه افتاد

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: قطار گردشگری محرم در مسیر تهران- زنجان با عنوان یوم العباس از ۱۵ مرداد به منظور امکان حضور گردشگران معنوی در حسینیه اعظم زنجان آغاز به کار می کند.

تین نیوز

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: قطار گردشگری محرم در مسیر تهران- زنجان با عنوان یوم العباس از ۱۵ مرداد به منظور امکان حضور گردشگران معنوی در حسینیه اعظم زنجان آغاز به کار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌اصغر شالبافیان با بیان این خبر گفت: نظر به اینکه تسهیل حضور گردشگران در مراسم‌های عزاداری ماه محرم یکی از اقدامات مهم در دست اجرا از سوی معاونت گردشگری بوده است از این رو وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیز شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به عنوان دو عضو اصلی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اقدام به راه‌اندازی قطارهای گردشگری محرم به منظور تسهیل جابه‌جایی گردشگران در این ایام کرده‌اند.

وی افزود: بر این اساس قطار فوق‌العاده رجا با عنوان یوم‌العباس روز شنبه ۱۵ مرداد ماه آغاز به کار خواهد کرد تا طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ساعت حرکت ۵:۴۰ صبح از ایستگاه راه‌آهن تهران و زمان برگشت، ساعت ۲۰:۲۰ از ایستگاه راه‌آهن زنجان امکان تسهیل و جابه‌جایی گردشگران ایام سوگواری ماه محرم فراهم شود.

بنا به گفته رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور راه‌اندازی سایر قطارهای گردشگری محرم ویژه شهرها و استان‌های مختلف نیز در دستور کار قرار دارد و شرایط استفاده از آنها متعاقباً اعلام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.