| کد خبر: 245426 |

نحوه ورود طرفداران تیم ملی فوتبال از ایران مشخص شد

کد مرجع دریافت هیا کارت که از طریق فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده در اختیار خریداران بلیت های خریداران بلیت های به فروش رسیده قرار می گیرد.

تین نیوز

کد مرجع دریافت هیا کارت که از طریق فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده در اختیار خریداران بلیت های خریداران بلیت های به فروش رسیده قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از پایان مهلت خرید مرحله اول بلیت فروشی بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی، منتخبین قرعه کشی فیفا که نسبت به پرداخت وجه و تکمیل فرآیند خرید اقدام کردند از روز دوشنبه دهم مرداد تا پایان هفته جاری کد مرجع ثبت هیا کارت خود را از طریق پیامک همچنین حساب کاربری سامانه بلیت فروشی دریافت خواهند کرد.

بر این اساس خریداران بلیت مسابقات از طریق ثبت کد مرجع در سامانه هیا کارت می‌توانند جهت دریافت روادید سفر به کشور قطر اقدام کنند، همچنین بلیت مسابقات طی دو ماه آینده از طریق فیفا در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد و در ماه مهر بین خریداران توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در سامانه https://hayya.qatar۲۰۲۲.qa/ به منظور حضور در این رویداد و مکمل بلیت بازی‌ها ضروری بوده و علاوه بر دریافت روادید سفر به کشور قطر، تسهیلات استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در این کشور را به همراه خواهد داشت.

همچنین اطلاع رسانی در خصوص مرحله بعدی بلیت فروشی بازی‌های ایران در رقابت‌های جام جهانی ٢٠٢٢ در روزهای آتی انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.