| کد خبر: 245423 |

◄ محور کرج- چالوس دوباره مسدود شد

محور کرج- چالوس به علت بارش رگباری باران و احتمال سیل در حوزه استحفاظی راه‌های مازندران (محدوده مرزن‌آباد) بار دیگر مسدود شد و تا اطلاع ثانوی امکان تردد در این محور وجود ندارد.

تین نیوز

مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج- چالوس به علت بارش رگباری باران و احتمال سیل در حوزه استحفاظی راه‌های مازندران (محدوده مرزن‌آباد) بار دیگر مسدود شد و تا اطلاع ثانوی امکان تردد در این محور وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی زندی‌فر، گفت: براساس اعلام هواشناسی از سه روز پیش شاهد بارش‌های رگباری در نقاط مختلف استان بودیم که این بارش‌ها باعث ریزش کوه، روان‌شدن سیلاب و گل ولای و مسدود شدن برخی محور‌های اصلی و راه‌های روستایی البرز شد که بلافاصله با حضور به موقع نیرو‌های راهداری، عملیات لایروبی و ریزش‌برداری آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسیر‌ها باز و تردد وسائل نقلیه برقرار شد.محور کرج- چالوس دوباره مسدود شد

وی در ادامه از مسدود شدن محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: این محدودیت از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز یکشنبه اعمال شده است لذا امکان تردد برای رانندگان از این مسیر تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

زندی‌فر، علت این انسداد را بارش رگباری باران و احتمال سیل در محدوده مرزن‌آباد اعلام کرد و افزود: در این محور از پل بیلقان تا ابتدای تونل کندوان که حوزه استحفاظی راه‌های استان البرز است هیچ مشکلی وجود ندارد.

این مسئول در پایان بیان کرد: با توجه به انسداد این محور رانندگان از مسیر‌های جایگزین برای سفر به استان‌های شمالی کشور استفاده کنند و قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها، محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.