| کد خبر: 245392 |

◄ بزرگترین سانسور رسانه های جهان مربوط به ایام اربعین است

به شکرانه عملیات حج باید برای عملیات اربعین آمادگی کافی را داشته باشیم و خدمات بهتر و بیشتر را ارائه دهیم.

تین نیوز

 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری  گفت: به شکرانه عملیات حج باید برای عملیات اربعین آمادگی کافی را داشته باشیم و خدمات بهتر و بیشتر را ارائه دهیم. 

به گزارش تین نیوز، محمد محمدی بخش در آئین تکریم از خادمان ضیوف الرحمان که در سالن معراج هواپیمایی ایران ایر برگزار شد ابراز داشت: بزرگترین سانسور خبری در ایام اربعین صورت می گیرد که بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب وظیفه ما جهاد تبیین است و بزرگترین تبیین جهاد تشیع، گرامیداشت اربعین است. 

وی درباره چگونگی انجام عملیات حج عنوان کرد: عملیات حج به لطف خدا با موفقیت انجام شد و قریب به 40 هزار حاجی عازم سرزمین وحی شدند و به سلامت به کشور برگشتند. 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: بر حسب دستور مقام عالی وزارت و با هدف اکرام، احترام، پرواز به موقع، پرواز بدون دغدغه و ... برای حجاج، کارگروه های متعددی در حوزه های مختلف از جمله عملیات، فنی، استاندارد، شرکت فرودگاه ها، پلیس، سپاه، دستگاه های امنیتی و انتظامی، قوه قضائیه تشکیل شد و همه نهادها همکاری کردند. 

بیشتر بخوانید:

حج؛ مدال طلای المپیک صنعت هوانوردی

وی با تاکید بر این که سازمان حج و زیارت، وزارت امور خارجه و همکاران در همه مجموعه ها دست به دست هم دادند و این عملیات با موفقیت انجام شد، افزود: عملیات حج در شرایط سختی انجام شد ولی با همکاری همه دست اندرکاران صنعت هوانوردی و در اوج تحریم های ظالمانه توسط نیروهای جهادی در بخش هوایی پروازهای حج با موفقیت به پایان رسید.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، از همه کسانی که در انجام این عملیات سهیم بودند و از تلاشگران و نیروهای جهادی در بخش پروازهای حج که در اوج تحریم های ظالمانه این عملیات را با موفقیت به پایان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

او با اشاره به آمار پروازها و مسافران حج بیان داشت: در مجموع در این عملیات 39523 حاجی با 324 پرواز جابجا شدند و پروازهای برگشت 162 پرواز بود.

در این مراسم که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، رستم قاسمی وزیر راه، و شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سخنرانی پرداختند و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر توسط وزیر راه از خادمان ضیوف الرحمان تقدیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.