| کد خبر: 245356 |

◄ دلایل ترکیدگی لاستیک هواپیماها اعلام می شود

با توجه به حجم پروازها نسبت به دو سال گذشته و فرارسیدن فصل سفر، موضوع ترکیدگی لاستیک هواپیما مورد بررسی قرار گرفته و امروز گزارش کاملی از دلایل ترکیدگی لاستیک‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به حجم پروازها نسبت به دو سال گذشته و فرارسیدن فصل سفر، موضوع ترکیدگی لاستیک هواپیما مورد بررسی قرار گرفته و امروز گزارش کاملی از دلایل ترکیدگی لاستیک‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، محمد محمدی‌بخش درباره افزایش نقص فنی هواپیماها و به ویژه ترکیدگی لاستیک هواپیما اظهارداشت: نقص فنی به چند عامل بستگی دارد اما از آنجایی که برنامه‌های مختلف نرم افزاری این موضوعات را ثبت می‌کنند و همان اطلاعاتی که در اختیار هواپیما قرار می‌گیرد و ریکورد می‌شود، توسط سازمان هواپیمایی هم بررسی و در سایت سازمان بارگذاری و اطلاع رسانی می‌شود، رسانه‌ها و مردم از این موضوعات مطلع می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه مبنی بر اینکه یعنی این حجم نقص فنی از گذشته هم وجود داشته و امروز به دلیل اطلاع‌رسانی‌ها مردم از این حجم از نقص فنی مطلع می‌شوند، گفت: منظورم این نیست که میزان نقص فنی افزایش یا کاهش پیدا کرده بلکه منظور من این است که تمام نقص فنی در سامانه‌ها ثبت و ضبط می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره چند مورد ترکیدگی لاستیک هواپیما ادامه داد: با توجه به حجم پروازها نسبت به دو سال گذشته و فرارسیدن فصل سفر موضوع ترکیدگی لاستیک هواپیما مورد بررسی قرار گرفته و امروز گزارش کاملی از دلایل ترکیدگی لاستیک‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم.

محمد‌ی بخش همچنین در  مراسم پایان پروازهای حج با بیان اینکه علمیات حج با انجام جابه جایی بیش از40 هزار حاجی با موفقیت به پایان رسید، گفت: پروازهای حج در شرایط  بسیار سختی انجام شد و در آغاز انجام این پروازها هم ابهامات بسیار زیادی در اجرای این عملیات وجود داشت.

وی ادامه داد: ماموریت مهم سازمان هواپیمایی پس از انجام عملیات حج، انجام پروازهای اربعین و ارایه خدمات به زائران کربلا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات اربعین بزرگ‌ترین تبیین جهادی تشییع است، گفت: در حالی در دنیا عملیات حج به صورت کامل پدوشش داده می‌شود و اطلاع رسانی می‌شود اما بزرگ‌ترین سانسور در دنیا ، انجام عملیات اربعین به عنوان  بزرگ‌ترین اجماع بشری است.

محمدی‌بخش گفت: انجام هر چه بهتر پروازهای عتبات عالیات برنامه و سیاست ما است و خدمات صادقانه به زئران عتبات عالیات ارایه خواهیم داد.  ‌

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.